“Nog nooit zoiets meegemaakt!!”
Beoordeling van Beachclub Restaurant LUST!

Beachclub Restaurant LUST!
Geclassificeerd als nr. 15 van 18 Restaurants in Vinkeveen
Keukens: Amerikaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

Zondag 20 mei gelunched met een groepje vrienden. Eerst werden er twee drankjes ipv carpaccio gereserveerd omdat de serveerster het verkeerd had verstaan, dat kan gebeuren. Vervolgens heeft iedereen apart zijn of haar eten gehad, waardoor niemand gezamelijk heeft gegeten. De kwaliteit was ontzettend slecht, kaas van de tosti was niet eens gesmolten.
Één lunch gerecht was er na 1 uur nog steeds niet, na het navragen zei serveerster dat dit gerecht al ruim één uur uitverkocht was. Vervolgens ging dezelfde serveerster vertellen dat het allemaal in de soep is gelopen door twee ''jonge meiden'' die het verpest hadden en ze er helemaal klaar mee was. Nog nooit zo'n ontzettende onproffesionele serveerster meegemaakt, en dat voor een ''volwassen'' vrouw.

En dan nog niet gesproken over de houding van de overige serveersters, arrogant, boze blikken, zuchten en steunen aan de tafels. Medewerkers stonden met elkaar ruzie te maken bij de bar. Nog nooit zoiets meegemaakt!!

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een aanfluiting!!!! Bediening is zo ver beneden peil dat wij er echt geen beoordeling meer aan kunnen geven, geen overzicht, geen sturing en absoluut geen enkele horeca ervaring!
Met z’n 6’en 1 tafel van 10 man bedienen en 12 tafels laten wachten, flirten met klanten (10 minuten, ná afrekenen als kelner).
Niet eens verder gekeken nr de kaart, bang dat ze na de blik die wij kregen na 2 vólle handen om ons witte wijnglas zouden bespugen!
Zo zonde van deze plek & de keuken!
Maargoed, het salaris zal ook n issue zijn!

8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben n uur moeten wachten voor wij n drankje en eten konden bestellen. Ervoor meerdere keren gevraagd of ze bestelling op wilde komen nemen. Kregen brutaal antwoord in de trant van ik heb ook de hele dag nog niets gegeten en het is uw eigen keus om te blijven, u kunt ook weggaan. Gebleven vanwege het prachtige weer en uitzicht op de plassen. Nog overwogen n pizzakoerier te laten komen. Uiteindelijk lekker gegeten en kwamen ze ook hun excuses aanbieden . Personeel had afgezegd. Ze hadden beter n deel van het terras kunnen sluiten voor diner en de rest goed kunnen bedienen.

30 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitgenodigd voor een zakelijke afspraak. De Website belooft heel wat, de praktijk is anders. Personeel staat bij de ingang te eten, restaurant is niet opgeruimd en het eten is niet vers (uitgezonderd de Friet, die van prima kwaliteit is). Geen Aanrader dus!

26 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag met 7 man wilden wij mijn verjaardag vieren. Had gereserveerd. Na 45 minuten hadden wij nog steeds geen drankjes. 4 tafels met gasten gingen ook al weg omdat er niemand kwam of dat ze de bestelling niet kregen. Weet niet wat er aan de hand was met het personeel want we zagen niemand. We komen er best vaak en dit hebben wij daar nooit meegemaakt. Heel jamner . Monique van Duinen

Reizigers die Beachclub Restaurant LUST! bekeken, bekeken ook

Vinkeveen, Utrecht Province

Vinkeveen, Utrecht Province

In Beachclub Restaurant LUST! geweest? Deel je ervaringen!