“Goed eten in mooie sfeer”
Beoordeling van The Harbour Club Vinkeveen

The Harbour Club Vinkeveen
Geclassificeerd als nr. 3 van 19 Restaurants in Vinkeveen
5 weken geleden beoordeeld

Zojuist gegeten in de Harbour Club Vinkeveen. Aan alles te merken dat deze tent de zaken goed op orde heeft. Correcte ontvangst, een eigen ober die je perfect bediend en daarbij zijn eigen stijl hanteert die prettig en persoonlijk was, dank daarvoor Bastiaan!

Het eten is van goede kwaliteit, alles is verzorgd en het dessert "Chocolate dream" is een aanrader.

Er zijn ongetwijfeld tenten te vinden die lagere prijzen hanteren maar bedenk je wel dat je hier in ruil voor een wat hoger tarief ook een hoog niveau van eten en bijbehorende bediening krijgt. Al met al een aanrader voor een sfeervolle avond.

Datum van bezoek: september 2019
KellyLeeflang, The Harbour Club van The Harbour Club Vinkeveen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste Martinsopreis,

Wat een bijzondere review! Wij willen u bedanken voor deze prachtige complimenten. Wij zullen dit ook zeker met Bastiaan delen, want wij weten zeker dat hij hier ook heel erg blij van zal worden!

Wij hopen u graag nog een keer te mogen verwelkomen, zodat wij u nogmaals een sfeervolle avond mogen laten beleven!

5 weken geleden beoordeeld

Cijfer:8! jammer dat ie tot 1:00 moest werken, had hem anders meegenomen. Wel echt heerlijk gegeten! Gezellige sfeer!

Beste Janneke S,

Wij willen u bedanken voor deze geweldige review! Ik denk dat deze jongen zich heel erg gevleid voelt door dit compliment. Wij natuurlijk ook, omdat u de sfeer en het eten zo heerlijk en gezellig vond!

Wij verwelkomen u graag nogmaals bij ons in The Harbour Club. Wellicht is deze leuke jongen dan ook weer aanwezig ;)

13 september 2019 beoordeeld

Wat was het een top avond hier bij The Harbour Club Vinkeveen.. wat een sfeer en wat echt heel leuk was dat er een momentje was met allemaal vuurwerk! Iedereen ging uit zijn dak. Eten wat top, heerlijke wijnen. Ook leuk dat je allemaal verschillende mensen ziet. Een plek voor iedereen!

Datum van bezoek: september 2019
KellyLeeflang, The Harbour Club van The Harbour Club Vinkeveen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste Zweedijk96,

Wij u heel graag bedanken voor deze prachtige review. Wat fijn om te lezen dat jullie een top avond hebben gehad! Namens het gehele team willen wij u bedanken voor uw bezoek en feedback aan ons.

Wij hopen u graag snel weer terug te zien zodat wij u wederom kunnen verblijden met onze vuurwerkshow!

13 september 2019 beoordeeld

Een hele leuke avond gehad. The harbour club heeft de verjaardag van een vriendin extra speciaal gemaakt met ballonnen en een persoonlijke boodschap bij aankomst. Erg lekker eten en een goede service maakte de avond compleet. Zeker een aanrader voor elke gelegenheid!

Beste Chelsi B,

Enorm bedankt voor deze bijzondere review. En wat een eer dat u deze speciale gelegenheid bij ons bent komen vieren! Wij zijn daarom ook heel trots dat wij onderdeel mochten zijn van deze dag!

Wij kijken ernaar uit om u snel weer te mogen ontvangen!

The Harbour Club

13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De sfeer is hartstikke top hier, lekkere muziek op de achtergrond en heerlijk eten en onze gastheer hendrick die maakte onze avond

Beste 435Vincentj,

Wij willen u bedanken voor deze enthousiaste review! Wij zullen dit dan ook zeker met Hendrick delen zodat hij er net zo vrolijk van wordt als wij!

Hopelijk mogen wij u snel weer ontvangen om u nogmaals een onvergetelijke avond te bezorgen!

The Harbour Club

Reizigers die The Harbour Club Vinkeveen bekeken, bekeken ook

Loenen aan de Vecht, Utrecht Province

Breukelen, Utrecht Province
Loenen aan de Vecht, Utrecht Province

Vinkeveen, Utrecht Province
Maarssen, Utrecht Province

In The Harbour Club Vinkeveen geweest? Deel je ervaringen!