“Wat een avond!”
Beoordeling van The Harbour Club Vinkeveen

The Harbour Club Vinkeveen
Geclassificeerd als nr. 3 van 19 Restaurants in Vinkeveen
4 weken geleden beoordeeld

Wat was het een top avond hier bij The Harbour Club Vinkeveen.. wat een sfeer en wat echt heel leuk was dat er een momentje was met allemaal vuurwerk! Iedereen ging uit zijn dak. Eten wat top, heerlijke wijnen. Ook leuk dat je allemaal verschillende mensen ziet. Een plek voor iedereen!

Datum van bezoek: september 2019
KellyLeeflang, The Harbour Club van The Harbour Club Vinkeveen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste Zweedijk96,

Wij u heel graag bedanken voor deze prachtige review. Wat fijn om te lezen dat jullie een top avond hebben gehad! Namens het gehele team willen wij u bedanken voor uw bezoek en feedback aan ons.

Wij hopen u graag snel weer terug te zien zodat wij u wederom kunnen verblijden met onze vuurwerkshow!

4 weken geleden beoordeeld

Een hele leuke avond gehad. The harbour club heeft de verjaardag van een vriendin extra speciaal gemaakt met ballonnen en een persoonlijke boodschap bij aankomst. Erg lekker eten en een goede service maakte de avond compleet. Zeker een aanrader voor elke gelegenheid!

Beste Chelsi B,

Enorm bedankt voor deze bijzondere review. En wat een eer dat u deze speciale gelegenheid bij ons bent komen vieren! Wij zijn daarom ook heel trots dat wij onderdeel mochten zijn van deze dag!

Wij kijken ernaar uit om u snel weer te mogen ontvangen!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

De sfeer is hartstikke top hier, lekkere muziek op de achtergrond en heerlijk eten en onze gastheer hendrick die maakte onze avond

Beste 435Vincentj,

Wij willen u bedanken voor deze enthousiaste review! Wij zullen dit dan ook zeker met Hendrick delen zodat hij er net zo vrolijk van wordt als wij!

Hopelijk mogen wij u snel weer ontvangen om u nogmaals een onvergetelijke avond te bezorgen!

4 weken geleden beoordeeld

Bij het jubileum hebben we een fantastisch diner gekregen bij jullie in Vinkeveen.
Naast de leuke locatie ende aankomst per boot, hebben we een werkelijk super ervaring gekregen die onze smaakpapillen hebben doen trillen van plezier..
De Sushi als voorgerecht en de garnalen en dumplings als tussen gerecht waren voortreffelijk.
Toen wisten we nog niet dat er nog een vleesgerecht zou volgen uit drie soorten die ook zijn weerga niet konden..
De troef als afsluiten was een voortreffelijk toetje van ijs/chocola en nog veel meer lekkers...
we komen op zeker een keer terug om bij jullie te komen genieten van het eten en jullie top locatie.

Beste Fred Slagter-Siemens,

Wat een enorme eer om deze 5-sterren review van u te mogen ontvangen!

Wij zijn zeer blij om te lezen dat u zo enthousiast bent over onze Harbour Club en wij gaan deze mooie complimenten ook zeker met de keuken delen. Wij vonden het ook een hele gezellige avond en wij kijken ernaar uit om u snel weer te mogen verwelkomen!

9 september 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten en fantastische avond gehad! Daniëlle is een uitstekende gastvrouw, staat altijd voor je klaar, denkt met je mee en straalt de hele avond!
Dank je wel Harbour Club en Daniëlle, tot de volgende keer!

Datum van bezoek: september 2019
KellyLeeflang, The Harbour Club van The Harbour Club Vinkeveen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2019

Beste CNBrouwer,

Hartelijk dank voor het schrijven van uw review.

Wij vinden het erg leuk om deze mooie complimenten over Daniëlle te mogen ontvangen. Wij kijken er naar uit u snel weer te mogen verwelkomen!

Kelly Leeflang

Reizigers die The Harbour Club Vinkeveen bekeken, bekeken ook

Loenen aan de Vecht, Utrecht Province

Breukelen, Utrecht Province
Loenen aan de Vecht, Utrecht Province

Vinkeveen, Utrecht Province
Maarssen, Utrecht Province

In The Harbour Club Vinkeveen geweest? Deel je ervaringen!