“Diner bij de Harbour Club + overnachting & ontbijt in het Apollo Hotel”
Beoordeling van The Harbour Club Vinkeveen

The Harbour Club Vinkeveen
Geclassificeerd als nr. 4 van 19 Restaurants in Vinkeveen
23 april 2019 beoordeeld

Alles was top geregeld afgelopen weekend! Ik had ter ere van de 30ste verjaardag van mijn vriendin het arrangement geboekt met diner, overnachtig en ontbijt. Het was heerlijk weer, we zijn super vriendelijk ontvangen, we hebben heerlijk gevaren met de sloep van Amsterdam Yachts, op aanraden van de Harbour Club/Apollo Hotel, de kamer was mooi versiert en hebben heerlijk gegeten! Wij zullen zeker vaker terug komen voor een hapje in de Harbour Club en een overnachting in het Apollo Hotel!
Enig puntje; ik had aangegeven dat ik het arrangement geboekt had voor de 30ste verjaardag van mijn vriendin, waarvoor de kamer ook mooi versiert was, maar zag in de Harbour Club meerder verjaardagen, waarbij de tafel ook versiert waren met ballonnen en er vuurwerk bij het toetje geserveerd werd, dit had ik niet apart aangevraagd of doorgegeven, maar had het wel attent gevonden als dit wel gedaan was, aangezien jullie wisten dat wij er waren voor een verjaardag.
Verder echt super genoten van jullie gastvrijheid! Tot snel weer!

Datum van bezoek: april 2019
KellyLeeflang, The Harbour Club van The Harbour Club Vinkeveen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2019

Beste ARAudhoe,

Hartelijk dank voor het schrijven van uw review.

Wij vinden het fantastisch om te lezen dat u zo genoten heeft samen met uw vriendin.

Tijdens de dagelijkse briefings met het team, zullen wij er iedereen op attenderen dat er goed gelet wordt op reserveringen met verjaardagen, zodat wij dit in de toekomst kunnen voorkomen.

The Harbour Club Vinkeveen

2 april 2019 beoordeeld

's Avonds erg lekker gegeten maar helaas een miscommunicatie met de bediening, die zeker niet bijzonder was op zaterdagavond, dit was jammer maar dat is super opgelost door de supervisor van het restaurant, top service. En een heel mooi restaurant, heel fijn.

Datum van bezoek: maart 2019
KellyLeeflang, The Harbour Club van The Harbour Club Vinkeveen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 april 2019

Beste kady1976,

22 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond weer heerlijk gegeten bij Harbourclub Vinkeveen. De verse sushi is altijd een aanrader. Als hoofdgerecht hadden we de kip, deze was op het kleine barbecuetje heerlijk mals en goed gekruid. We hadden pech met de wijn waarbij we meerdere flessen hebben moeten terugsturen. Dit werd uitstekend opgepakt en zonder morren opgelost...dit zegt iets over de professionaliteit van de mensen...TOP!!! Complimenten...

Datum van bezoek: maart 2019
KellyLeeflang, The Harbour Club van The Harbour Club Vinkeveen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 maart 2019

Beste Dilis2014,

Hartelijk dank voor het schrijven van uw mooie review.

15 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Top lokatie en top eten! Van begin tot einde is alles goed. Gerechten zijn van uiterst goede kwaliteit. Sushi madness op zondag is zeker een aanrader! Makkelijk aan te rijden en parkeren voor de deur.

Datum van bezoek: november 2018

Beste LinWolfheze,

Hartelijk dank voor het schrijven van uw 5 sterren review!

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

28 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben tot mijn spijt deze week zeer verontwaardigd vertrokken bij The Habour Club in Vinkeveen. Na het vele aanraden van vrienden en zakenrelaties, toch besloten ook bij deze Harbour Club een keer te gaan eten. Echter ging na een warm welkom, zoals ik van de andere locaties
gewend ben alles bergafwaarts. Om te beginnen moest wij eindeloos wachten totdat wij iemand bij onze tafel op het terras kwam, terwijl het restaurant voor de rest zo
goed als leeg was. Nadat wij ons eten hadden besteld en een fles wijn en water op tafel hadden ging het echter weer goed mis, de flessen die in een koeler aan het eind
van de tafel staan werden niet door de bediening bijgeschonken nog kwam er iemand om enige vorm van klantcontact te houden in het nog niet bepaald drukke
restaurant. Vervolgens hebben wij na het zelf bijschenken van de wijn en het water met de lege spullen nog een minstens een half uur aan tafel moeten wachten totdat wij
genoeg aandacht van de veelal passerende bediening hadden gevraagd om eindelijk de eer te hebben ook een kopje koffie te mogen bestellen. Na het opdrinken van ons
kopje koffie waren wij klaar om te vertrekken, echter was de aandacht van de bediening ditmaal weer niet te trekken en hoewel wij alles geprobeerd hebben om dit
voor elkaar te krijgen. Nadat dit eindelijk was gelukt na nogmaals een uur wachten, waarbij maar natuurlijk niemand van de bediening aan tafel was geweest, werd
mij een rekening voorgelegd waarop geen enkel item stond wat wij hadden gehad. Waarna de desbetreffende ober zijn excuses aanbood, ons vertelde dat hij onze
rekening rekening ging halen en wij hem vervolgens andere tafels zagen bedienen en zelf maar weer een kwartier hebben zitten wachten tot onze rekening aan tafel
arriveerde. Kortweg slechte bediening die amateuristisch is en onoplettend door het restaurant loopt, een enorme afrader en is het ook zeker niet waard om (nog een keer)
te bezoeken.

Datum van bezoek: februari 2019
KellyLeeflang, The Harbour Club van The Harbour Club Vinkeveen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2019

Beste Marijn_van_Vliet,

Hartelijk dank voor het schrijven van uw review.

Wij vinden dit erg vervelend om te lezen.
Zou u contact op willen nemen via nicky.kersten@apollohotels.nl.

Reizigers die The Harbour Club Vinkeveen bekeken, bekeken ook

Loenen aan de Vecht, Utrecht Province

Breukelen, Utrecht Province
Loenen aan de Vecht, Utrecht Province

Vinkeveen, Utrecht Province
Maarssen, Utrecht Province

In The Harbour Club Vinkeveen geweest? Deel je ervaringen!