“Goede service”
Beoordeling van The Harbour Club Vinkeveen

The Harbour Club Vinkeveen
Geclassificeerd als nr. 5 van 18 Restaurants in Vinkeveen
2 april 2019 beoordeeld

's Avonds erg lekker gegeten maar helaas een miscommunicatie met de bediening, die zeker niet bijzonder was op zaterdagavond, dit was jammer maar dat is super opgelost door de supervisor van het restaurant, top service. En een heel mooi restaurant, heel fijn.

Datum van bezoek: maart 2019
KellyLeeflang, The Harbour Club van The Harbour Club Vinkeveen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 april 2019

Beste kady1976,

22 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond weer heerlijk gegeten bij Harbourclub Vinkeveen. De verse sushi is altijd een aanrader. Als hoofdgerecht hadden we de kip, deze was op het kleine barbecuetje heerlijk mals en goed gekruid. We hadden pech met de wijn waarbij we meerdere flessen hebben moeten terugsturen. Dit werd uitstekend opgepakt en zonder morren opgelost...dit zegt iets over de professionaliteit van de mensen...TOP!!! Complimenten...

Datum van bezoek: maart 2019
KellyLeeflang, The Harbour Club van The Harbour Club Vinkeveen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 maart 2019

Beste Dilis2014,

Hartelijk dank voor het schrijven van uw mooie review.

15 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Top lokatie en top eten! Van begin tot einde is alles goed. Gerechten zijn van uiterst goede kwaliteit. Sushi madness op zondag is zeker een aanrader! Makkelijk aan te rijden en parkeren voor de deur.

Datum van bezoek: november 2018

Beste LinWolfheze,

Hartelijk dank voor het schrijven van uw 5 sterren review!

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

28 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben tot mijn spijt deze week zeer verontwaardigd vertrokken bij The Habour Club in Vinkeveen. Na het vele aanraden van vrienden en zakenrelaties, toch besloten ook bij deze Harbour Club een keer te gaan eten. Echter ging na een warm welkom, zoals ik van de andere locaties
gewend ben alles bergafwaarts. Om te beginnen moest wij eindeloos wachten totdat wij iemand bij onze tafel op het terras kwam, terwijl het restaurant voor de rest zo
goed als leeg was. Nadat wij ons eten hadden besteld en een fles wijn en water op tafel hadden ging het echter weer goed mis, de flessen die in een koeler aan het eind
van de tafel staan werden niet door de bediening bijgeschonken nog kwam er iemand om enige vorm van klantcontact te houden in het nog niet bepaald drukke
restaurant. Vervolgens hebben wij na het zelf bijschenken van de wijn en het water met de lege spullen nog een minstens een half uur aan tafel moeten wachten totdat wij
genoeg aandacht van de veelal passerende bediening hadden gevraagd om eindelijk de eer te hebben ook een kopje koffie te mogen bestellen. Na het opdrinken van ons
kopje koffie waren wij klaar om te vertrekken, echter was de aandacht van de bediening ditmaal weer niet te trekken en hoewel wij alles geprobeerd hebben om dit
voor elkaar te krijgen. Nadat dit eindelijk was gelukt na nogmaals een uur wachten, waarbij maar natuurlijk niemand van de bediening aan tafel was geweest, werd
mij een rekening voorgelegd waarop geen enkel item stond wat wij hadden gehad. Waarna de desbetreffende ober zijn excuses aanbood, ons vertelde dat hij onze
rekening rekening ging halen en wij hem vervolgens andere tafels zagen bedienen en zelf maar weer een kwartier hebben zitten wachten tot onze rekening aan tafel
arriveerde. Kortweg slechte bediening die amateuristisch is en onoplettend door het restaurant loopt, een enorme afrader en is het ook zeker niet waard om (nog een keer)
te bezoeken.

Datum van bezoek: februari 2019
KellyLeeflang, The Harbour Club van The Harbour Club Vinkeveen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2019

Beste Marijn_van_Vliet,

Hartelijk dank voor het schrijven van uw review.

Wij vinden dit erg vervelend om te lezen.
Zou u contact op willen nemen via nicky.kersten@apollohotels.nl.

24 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb er niet bij stil gestaan tot vandaag. Maar eigenlijk leer je de kwaliteit van een restaurant écht kennen als er iets fout gaat.

Vanavond hadden wij die pech. Begonnen met Peking eend sushi. Geweldig. Mooie Malbec erbij. Gesnoept. Toen de tournedos “blue” besteld. Dat ging mis. Gewoon koud en niet de 45C die we wilden. Geen probleem. Er kwam een nieuwe. En..... helaas. Wederom te koud. De chef kwam aan tafel en gaf aan dat het vandaag niet zou lukken om de echte “bleu” te maken. Gewoon te druk. Verzoek om volgende keer bij reservering aan te geven dat we blue willen eten. Vervolgens heerlijke rare tournedos gekregen. Gruwelijk lekker.

Van mij mag het. Iets fout gaan. Dat gebeurt nu eenmaal. Het gaat erom hoe je het oplost. Met eerlijkheid en goed glas van het huis: prima. Ik hou ervan.

Datum van bezoek: februari 2019
KellyLeeflang, The Harbour Club van The Harbour Club Vinkeveen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2019

Beste 997geertjand,

Hartelijk dank voor het schrijven van uw review.

Wij vinden het fantastisch om te lezen dat het personeel er alles aan heeft gedaan u alsnog een heerlijke tournedos te serveren en het goed te maken met een lekker glas wijn! Dit zullen wij dan ook zeker door communiceren.

Reizigers die The Harbour Club Vinkeveen bekeken, bekeken ook

Loenen aan de Vecht, Utrecht Province

Breukelen, Utrecht Province
Loenen aan de Vecht, Utrecht Province

Vinkeveen, Utrecht Province
Maarssen, Utrecht Province

In The Harbour Club Vinkeveen geweest? Deel je ervaringen!