Beoordeeld op 14 april 2019

Lekker geslapen, prima diner !!! En top ontbijt, het was super rustig ( Slecht 3p ), die dinsdag ochtend in het hotel, maar niets ontbrak, tijdens het ontbijt..... een boordevolle kan , verse jus d'orange.....eitjes werden vers gebakken, lekkere koffie.... en ga zo maar voort.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 5 december 2018 via mobiele applicatie

Wij hadden de suite geboekt in het weekend. Ruime slaapkamers en iets kleinere badkamer. Jammer dat je moet douchen in bad. Een aparte douche zou fijner zijn .Op de bovenste verdieping bevond zich de woonkamer met koffie en thee voorziening. Het ontvangst door de gastheer was juist heel vriendelijk. Wij hebben er s avonds niet gegeten. Wel ontbijt gehad . Was ruim voldoende alleen jammer geen vers gesneden fruit maar wel vers geperste jus . Het personeel was zeer vriendelijk en voor een praatje in. Wij willen hier zomers zeker nog eens terugkomen

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 27 oktober 2018 via mobiele applicatie

Een ruime,eenvoudige en ietwat gedateerde slaap en woonkamer. Ontvangst door de gastheer niet erg vriendelijk. Geen praatje of vraag of we informatie over de omgeving wilden.
Ligging aan een mooi straatje. Buitenkant is ‘s avonds sfeervol.
Restaurantgedeelte waar je ook ontbijt ziet er gezellig uit.
Verwachting van een goed restaurant dan ook een speciaal ontbijt. Maar dit was in orde maar niet speciaal. Ook geen ochtendkrantje.
Tien min lopen naar bushalte. Bus en metro naar Amsterdam centrum.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 29 juni 2018 via mobiele applicatie

Helaas waren we door een omleiding wat laat bij de Lokeend, waardoor het buitenterras al in de schaduw lag. Het terras ligt tussen het hoofdgebouw en de hotelkamers in. Maar fijn; hartelijk ontvangst, goed tafel linnen en prettige stoelen. Mooi glas werk.
We hadden een Groupon voucher en kregen het menu van de chef. Gerookte zalm met gegrilde octopus. Lekker! Ook de perfect klaargemaakte ribeye met veel knapperige seizoensgroenten was goed.
Maar we hebben er wel lang op moeten wachten... Bedoening was vriendelijk maar intussen ook bezig met het sproeien van de tuin en we voelden ons een beetje verlaten met onze lege glazen en trek. Mijn man is zelf binnen maar om extra brood en water gaan vragen zodat we onze trek konden stillen. Maar ach... we zaten lekker en de witte wijn was heerlijk fris en goed gekoeld.
Al met al een dikke voldoende voor de Lokeend.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 12 april 2018

Met een zakenrelatie gedineerd bij de Lokeend. Viel me op dat het restaurant iets was opgefleurd. We werden aangesproken door een vriendelijke dame, die de nieuwe eigenaresse is. Ze heeft het restaurant inclusief 8 hotel/appartementen overgenomen. Op de kaart stond o.a. lamsvlees en volgens Italiaans concept speciale pasta, beide mijn lievelingsgerechten. Lamsvlees is wel eens een uitdaging omdat het een heftige smaak heeft als het geen echte lamsvlees is. De eigenaresse beloofde mij dat het super lamsvlees. Nou is kan je vertellen, het lamsvlees en pasta waren fantastisch. Heerlijk wijntje bijgenomen en het was een zakelijke top dinner. Zondermeer een aanrader voor mensen die van lekker eten, goede bediening en top lokatie houden. Eetsmakelijk

Kamertip: boven hotelkamers en appartementen hebben deels uitzicht over de plassen. Beneden zeer goed voor minder valide
Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken