Beoordeeld op 12 april 2018

Met een zakenrelatie gedineerd bij de Lokeend. Viel me op dat het restaurant iets was opgefleurd. We werden aangesproken door een vriendelijke dame, die de nieuwe eigenaresse is. Ze heeft het restaurant inclusief 8 hotel/appartementen overgenomen. Op de kaart stond o.a. lamsvlees en volgens Italiaans concept speciale pasta, beide mijn lievelingsgerechten. Lamsvlees is wel eens een uitdaging omdat het een heftige smaak heeft als het geen echte lamsvlees is. De eigenaresse beloofde mij dat het super lamsvlees. Nou is kan je vertellen, het lamsvlees en pasta waren fantastisch. Heerlijk wijntje bijgenomen en het was een zakelijke top dinner. Zondermeer een aanrader voor mensen die van lekker eten, goede bediening en top lokatie houden. Eetsmakelijk

Kamertip: boven hotelkamers en appartementen hebben deels uitzicht over de plassen. Beneden zeer goed voor minder valide
Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 16 februari 2018

Villa lokeend is zeker een goed verblijf. De kamers waren heel mooi en proper en zeer ruim. Ik had een suite met een ruime woonkamer, ruime badkamer en een mooie slaapkamer.
De badkamer was proper en had alles wat je moet hebben, maar is een beetje verouderd en was iets te donker. Het ontbijt was verder lekker, maar beperkt. Ik heb graag wat meer keuze op het ontbijtbuffet.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 20 november 2017 via mobiele applicatie

Een mooi klein schalig hotel, waar het prima toeven is. Prettige ontspannen sfeer zomers een heerlijke plek om te verblijven met een heerlijk terras. Keuken is goed en het eten prima. Kortom een aanrader als je in de buurt bent.

Datum van verblijf: november 2017
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 20 mei 2017

Prima kamer, aparte slaapkamer en zitgedeelte. Gezellig aan het water, ruim terras schoon, heel vriendelijk personeel. Kortom het was genieten bij villa Lokeend. Ruime parkeerplaats voor de deur, vrij parkeren. Geen geluidsoverlast van de snelweg (ligt vlak aan de A2).

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 18 augustus 2016 via mobiele applicatie

Super lekker 4 gangen menu gehad in dit prachtige restaurant.
Het dessert vonden we erg lekker! Kersen op diverse manieren bereid. Ze serveren heerlijke koffie. Uiterst vriendelijk personeel. M'n ouders hebben hier geslapen en wij zochten hen een dag op. Ze hadden een prachtige hotelkamer. We houden dit zeker in gedachten.

Datum van verblijf: augustus 2016