“Vertrouwen”

Eetvilla van den Brink
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Dessert in Soest
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Beschrijving: Eetvilla van den Brink is één sfeervol restaurant voor uw lunch, diner, vergadering of bruiloft. Ons restaurant is gelegen in Soest naast natuurgebied de Soesterduinen. Vanaf de a28 richting Amersfoort of Utrecht bent u in 5 minuten bij ons. Wij beschikken over eigen parkeergelegenheid. Met Daniel van de Kant en Eric Brons als eindverantwoordelijke in de keuken is gekozen voor een laagdrempelige maar culinaire formule. Speciaal voor de fijnproever die geen grote porties wil maar de voorkeur geeft aan het proeven en genieten van verschillende smaken en combinaties. Het gewijzigde concept: toegankelijk, verrassend, vernieuwend en internationaal. Eetvilla van den Brink is een betaalbare, culinaire ontmoetingsplek voor borrel, lunch en diner.
16 augustus 2018 beoordeeld

Na een dikke 70 km fietsen, trek gekregen... Op het terras werd door een vriendelijke en attente bediening een prima salade op tafel gezet. Toen het op afrekenen aankwam bleek de elektronica van slag. Zelfs contant betalen was niet gewenst. In het volste vertrouwen werd de nota ons nagezonden! Klasse!

10 augustus 2018 beoordeeld

Een snikhete dag in augustus, maar een verkoelende avond op het terras van Eetvilla van den Brink in Soest. Met zijn tweetjes heerlijk gezeten, gegeten en gedronken aan de rand van een klaterende fontein.
We komen hier vaker en wij zijn nog nooit teleurgesteld.
We hadden allebei het menu van de chef. Stuk voor stuk heerlijke gerechten en daarbij lekkere, goed passende wijnen. Bediening was ook super. We komen het spoedig weer eens overdoen. Bedankt en tot ziens!

5 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond heerlijk gegeten. Goede service met een lach. Wij vonden de voorgerechten (kalfstartaar en gerookte zalm), tussengerechten (Thaise soep en gamba met kreeftensaus) en hoofdgerechten (verrassing van de chef en neustong) allemaal erg lekker en vol van smaak. Porties waren ook goed. Kortom: uitstekend en zeker aan te bevelen aan anderen!

24 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een erg mooie locatie gelegen, met een mooi terras voor een gezellig zwoele zomeravond diner. Ook het interieur binnen is gezellig. Wij vonden de kwaliteit van het eten tegenvallen. Men poogt culinair te koken, maar slaagt daar niet overtuigend in. Het is zeker redelijk, maar je verwacht hier, gezien de locatie en entourage, meer. Het hoofdgerecht was nogal boers. De granité en de desserts waren daarentegen wel erg goed en verrassend. Misschien dat het komt door vakantiepersoneel, maar de bediening leek niet erg goed gecoördineerd. Wij hadden een verrassingsmenu gekozen met wijnarrangement, maar zijn wel 4 keer gevraagd door verschillende mensen of we nog wat wilden drinken en of we de kaart nog een keer wilden zien voor het dessert. Verder werd een aantal keren op onze vraag wat voor vis het voorgerecht was, geantwoord dat een collega het zou navragen bij de keuken. Het antwoord hebben we nooit gehad.... De bediening was overigens wel netjes, correct en snel. De gekozen wijnen waren passend.

Jammer. Het had zo mooi kunnen zijn.

19 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, er word met seizoensgebonden producten gekookt en word per gerecht naar smaak geadviseerd

Reizigers die Eetvilla van den Brink bekeken, bekeken ook

Soest, Utrecht Province

Soest, Utrecht Province
Baarn, Utrecht Province

In Eetvilla van den Brink geweest? Deel je ervaringen!