“Mooie locatie, eten OK”

Eetvilla van den Brink
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Dessert in Soest
Keukens: Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Eetvilla van den Brink is één sfeervol restaurant voor uw lunch, diner, vergadering of bruiloft. Ons restaurant is gelegen in Soest naast natuurgebied de Soesterduinen. Vanaf de a28 richting Amersfoort of Utrecht bent u in 5 minuten bij ons. Wij beschikken over eigen parkeergelegenheid. Met Daniel van de Kant en Eric Brons als eindverantwoordelijke in de keuken is gekozen voor een laagdrempelige maar culinaire formule. Speciaal voor de fijnproever die geen grote porties wil maar de voorkeur geeft aan het proeven en genieten van verschillende smaken en combinaties. Het gewijzigde concept: toegankelijk, verrassend, vernieuwend en internationaal. Eetvilla van den Brink is een betaalbare, culinaire ontmoetingsplek voor borrel, lunch en diner.
24 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een erg mooie locatie gelegen, met een mooi terras voor een gezellig zwoele zomeravond diner. Ook het interieur binnen is gezellig. Wij vonden de kwaliteit van het eten tegenvallen. Men poogt culinair te koken, maar slaagt daar niet overtuigend in. Het is zeker redelijk, maar je verwacht hier, gezien de locatie en entourage, meer. Het hoofdgerecht was nogal boers. De granité en de desserts waren daarentegen wel erg goed en verrassend. Misschien dat het komt door vakantiepersoneel, maar de bediening leek niet erg goed gecoördineerd. Wij hadden een verrassingsmenu gekozen met wijnarrangement, maar zijn wel 4 keer gevraagd door verschillende mensen of we nog wat wilden drinken en of we de kaart nog een keer wilden zien voor het dessert. Verder werd een aantal keren op onze vraag wat voor vis het voorgerecht was, geantwoord dat een collega het zou navragen bij de keuken. Het antwoord hebben we nooit gehad.... De bediening was overigens wel netjes, correct en snel. De gekozen wijnen waren passend.

Jammer. Het had zo mooi kunnen zijn.

19 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, er word met seizoensgebonden producten gekookt en word per gerecht naar smaak geadviseerd

18 juni 2018 beoordeeld

Centrale ligging in het Nederland. Mooie menukaart en vriendelijke medewerkers. Prijs kwaliteit perfect. Ook mogelijkheden voor een zakelijk diner in een aparte ruimte.

1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met mooi terras. De bediening is snel en vriendelijk. Het eten is voortreffelijk. Vlak bij Soestse Duinen

28 mei 2018 beoordeeld

Met het hele gezin een heerlijke avond gehad bij de Eetvilla. Lekker gegeten, vriendelijke en klantgerichte bediening en een warme sfeer.

Reizigers die Eetvilla van den Brink bekeken, bekeken ook

Soest, Utrecht Province

In Eetvilla van den Brink geweest? Deel je ervaringen!