“Leuk restaurant”

Eetvilla van den Brink
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Dessert in Soest
Keukens: Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Eetvilla van den Brink is één sfeervol restaurant voor uw lunch, diner, vergadering of bruiloft. Ons restaurant is gelegen in Soest naast natuurgebied de Soesterduinen. Vanaf de a28 richting Amersfoort of Utrecht bent u in 5 minuten bij ons. Wij beschikken over eigen parkeergelegenheid. Met Daniel van de Kant en Eric Brons als eindverantwoordelijke in de keuken is gekozen voor een laagdrempelige maar culinaire formule. Speciaal voor de fijnproever die geen grote porties wil maar de voorkeur geeft aan het proeven en genieten van verschillende smaken en combinaties. Het gewijzigde concept: toegankelijk, verrassend, vernieuwend en internationaal. Eetvilla van den Brink is een betaalbare, culinaire ontmoetingsplek voor borrel, lunch en diner.
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met mooi terras. De bediening is snel en vriendelijk. Het eten is voortreffelijk. Vlak bij Soestse Duinen

28 mei 2018 beoordeeld

Met het hele gezin een heerlijke avond gehad bij de Eetvilla. Lekker gegeten, vriendelijke en klantgerichte bediening en een warme sfeer.

18 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk in de tuin van de Eetvilla nabij de waterval genoten van een geweldig lekkere llunch. Uitgebreide kaart met veel keus en prachtig opgemaakte borden, de smakelijke gerechten de ambiance sluiten op elkaar aan we wilden gewoon niet meer naar huis zo een bijzondere plek met personeel welke de gast voorop stelt, heerlijk om zo te genieten ...

8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit heerlijke restaurant aan de rand van Soest blijft onze favoriet in de omgeving. Zeker met mooi weer als het zonnige terras weer open is. De keuzelunch of het keuzediner maken het mogelijk verschillende gangen te combineren voor een vaste prijs. Omdat het eten altijd vers en goed is, maakt het de prijs/kwaliteitverhouding onovertroffen. Verwacht geen culinaire innovaties, maar degelijke, Frans georiënteerde gerechten. De bediening is niet altijd even oplettend en zorgvuldig, maar wel vriendelijk. Soms op het joviale af. De keuken schiet eigenlijk nooit tekort. Verse ingrediënten, smaakvolle combinaties en goede garnituren. Uitgebreide selectie alcoholvrije bieren en enige alcoholvrije wijnen. Goede totaalervaring en uitstekende prijs/kwaliteitverhouding.

25 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Buiten gezeten op het terras. Vriendelijke bediening. Koffie en muntthee waren goed, lekkere soep en heerlijke salade en hamburger gegeten. Prima verzorgd allemaal.

Reizigers die Eetvilla van den Brink bekeken, bekeken ook

Soest, Utrecht Province

Soest, Utrecht Province
Baarn, Utrecht Province

In Eetvilla van den Brink geweest? Deel je ervaringen!