“Lekker eten maar last van luidruchtige gasten”
Beoordeling van Sabrosa

Sabrosa
Geclassificeerd als nr. 20 van 47 Restaurants in Soest
31 mei 2018 beoordeeld

Afgelopen zaterdag wilden mijn partner lekker buiten eten. Na een paar andere restaurants gebeld te hebben bleek Sabrosa in Soest nog een vrij tafeltje te hebben. Door omstandigheden belden wij dat we later kwamen en toen werd gezegd dat ons tafeltje aan een ander gegeven zou worden en wij wellicht even moesten wachten. Begrijpelijk. Na geparkeerd te hebben hoorden wij al van een afstand het zeer luidruchtige gebral van gasten die op het terras stonden. In onze onschuld dachten wij dat die of zo zouden vertrekken of binnen zouden gaan eten. Niets was minder waar. Er werd door stamgasten een verjaardag gevoerd en ze dronken goed dus blijkbaar hoef je dan geen rekening te houden met andere gasten. In ieder geval vond de bediening het allemaal best omdat ze vaak kwamen..... Enfin, het eten was gewoon goed en lekker. Vooraf had ik carpaccio die bovengemiddeld smaakte en als hoofdgerecht ossenhaas van de gril. Ik had medium/rare gevraagd en dat was perfect. Helaas was het "van de grill" niet duidelijk en had de rand iets krokanter gemogen. Mijn partner at ook lekker al smaakte de makreel een beetje flauw. De aangeboden wijenn (Gruner Veltlinger en Salentein waren heerlijk. Of ik hier nog eens ga eten? Ja, maar dan alleen als de vaste luidruchtige gasten er niet ziijn. Ik verstond soms gewoon de bediening niet. Tenslotte kon je er om te ontspannen...... Vandaar de "gemiddeld".

Datum van bezoek: mei 2018

14 mei 2018 beoordeeld

Per toeval zijn we bij dit restaurant geweest.
Ons werd geadviseerd om het 5 gangen week menu te nemen. Dat is echt een aanrader, geweldige kleine gerechten met een voortreffelijke manier van opmaken van de borden. Ook de wijn die we hebben besteld was voortreffelijk.
Alles was op z'n eigen manier heerlijk klaar gemaakt, voortreffelijk.
Aanrader voor iedereen die een dagje Soest op de planning heeft staan.
Personeel is super vriendelijk en niet te beroerd op je te adviseren en te informeren over de gerechten.

Datum van bezoek: mei 2018
30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanmiddag wezen lunchen bij Sanbrosa in Soest.
Gezellige drukte op de maandagmiddag en heel gezellig en sfeervol ingericht.
Vriendelijke en vlotte bediening.
Uitgebreide lunchkaart en goed geprijsd!
Het heeft ons prima gesmaakt.
Komen graag nog een keer terug!

Datum van bezoek: april 2018
18 maart 2018 beoordeeld

We wonen vlakbij Sabrosa, maar waren er nog niet eerder geweest. We namen niet het menu, maar kozen alle vier een gerecht van de kaart. Mijn 'melanzane' was lekker, maar de portie was beperkt. Mijn dochter koos een maaltijdsalade met meerval en zalm en zij kreeg een enorme berg sla. Gelukkig ook met de vis erop, maar de hoeveelheid sla was genoeg voor ons vieren. De gemengde salade hadden we er dus niet bij hoeven te bestellen. De saté en runderstoofschotel waren normale porties. Iedereen was tevreden over het eten. De friet en aardappeltjes waren lekker, maar er was zo weinig van.
De bediening was erg vriendelijk en het ziet er ook gezellig uit binnen.

Datum van bezoek: maart 2018
17 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een paar keer heerlijk gelunched. Erg leuke gerechten, prachtige inrichting en altijd gezellige bediening. Voor mij echt n erg leuke lunchlocatie! Ik kom graag snel weer terug!

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die Sabrosa bekeken, bekeken ook

Soest, Utrecht Province

In Sabrosa geweest? Deel je ervaringen!