“Fantastisch park! Absoluut aanbevolen”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Veranda met gashaard Ouderslaapkamer
Bedstee
Woonkamer
Keuken
Douche
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Reizigersbeoordelingen

Amsterdam ...
Haarlem, Nederland
2 beoordelingen
“Fantastisch park! Absoluut aanbevolen”
Beoordeeld op 28 december 2015 voor een verblijf in Juni, 2015

Ik heb hier twee maanden met mijn twee jonge kinderen rondgebracht en een fantastische tijd gehad. Prachtige park in een super mooie omgeving. Het personeel is erg vriendelijk en doet er alles aan om je een goed verblijf te bezorgen. Denkt goed mee naar oplossingen als er iets is, heel tegemoetkomend en servicegericht.
Genoten van de mooie bosomgeving, de tennisbaan, zwembad, snackbar, de speeltuin en de activiteiten in de zomervakantie voor kinderen, ook met enthousiaste medewerkers die leuke activiteiten verzinnen. Kortom: aan te bevelen!
Ik logeerde in de outdoor cottage, een van de kleinste huisjes van het park, maar erg handig ingericht waardoor het toch goed te doen was, en door de veranda kon je toch lekker buiten zitten bij regen of felle zon.
Enige minpuntje is dat de wifi beter kon, dat was af en toe lastig omdat ik ook moest werken.

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: Prachtige ligging en rust van het park
Minpunten: wifi, maar als dat alles is...
Reisgroep: Kleine kinderen
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Aanbevolen voor:
Oudere reizigers Gezinnen met kleine kinderen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren