“Wat een leuke ervaring”

Keukens: Frans, Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Grote variatie aan gerechten. Heel goede uitleg. En een heel vriendelijk welkom. Kortom: fantastisch

Datum van bezoek: september 2019

5 weken geleden beoordeeld

We gingen hier met zijn tweeën eten om het einde van de vakantie te vieren. Het was lekker weer dus hebben we buiten gegeten met en magnifiek uitzicht op de Rijn. De entourage was uitstekend. We hebben gekozen voor 5 gangen met minstens net zoveel amuses tussendoor. Ik had een bijpassend wijnarrangement, mijn vrouw een thee arrangement, erg origineel! De kwaliteit van het eten is goed. Als je iets niet lust, wordt er zonder problemen iets anders geserveerd. Als ik dan één verbeterpuntje kan noemen is dat het eerste glas wijn. Dit was het laatste restje uit de fles en net niet een goed gevuld glas. Maar dat heeft voor ons de pret niet gedrukt!

3 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige avond gehad.
Verrassende gerechten met ditto wijnen.
Geserveerd door een enthousiaste en trotste staf.
Mooie locatie en ambiance.

5 augustus 2019 beoordeeld

Heerlijke lunch met bijpassende wijnen gehad. Mooie, heerlijke gerechten op een mooie locatie. Wat wil je nog meer?

1 augustus 2019 beoordeeld

Een ietwat frisse doordeweekse woensdag na de hittegolf eind juli - we besloten een vriend uit te nodigen om uit eten te gaan. Maar waar? Het moet wél lekker zijn! En liefst een beetje bijzonder. En geen storende “achtergrondmuziek”, grrr... En vriendelijke bediening. En niet te massaal. En in de buurt van Wageningen, zodat we onze vriend kunnen ophalen en thuisbrengen - hij houdt van een goede slok wijn ;-)

Zoeken op internet bracht ons aanvankelijk bij twee andere restaurants oostelijk van Wageningen - maar die bleken gesloten ivm de vakantie. Rhenen dan, zou daar een goed restaurant zijn? Terug naar The Fork en TripAdvisor: Het Kalkoentje had goede recensies! Eerst maar even bellen of ze toevallig ook niet op vakantie zijn: nee, gewoon geopend en er was nog een tafeltje vrij deze woensdag!

Tja, de rest van dit verhaal wordt een herhaling van de fantastische ervaringen van anderen - een absolute aanrader, dit restaurant! Blij dat die eerste twee op vakantie waren: alles was top!

Niets te zeuren dan? Nou, 1 dingetje... Er was wat “openhaardrooklucht” tegen het eind van avond, niet zo fris, een minpuntje. Bij vertrek bleek het de vuurkorf op het terras te zijn. De wind was naar het zuiden gedraaid waardoor de rook ergens door een kier of raam naar binnen trok. Ach, s**t happens...

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Kalkoentje bekeken, bekeken ook

Veenendaal, Utrecht Province
Rhenen, Utrecht Province

In Kalkoentje geweest? Deel je ervaringen!