“Super goed gegeten!”

20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Rhenen
Keukens: Frans
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk verassings menu van de chef met bijpassende wijnen. Een iemand was zwanger is goed rekening mee gehouden door onderdelen te vervangen voor iets anders.

Datum van bezoek: september 2019

31 augustus 2019 beoordeeld

Ik had gereserveerd om gisteren hier te dineren met mijn zonen. We kunnen inmiddels wel wat horeca beoordelen en na de reservering las ik ook wat negatieve recensies. Ik was dus extra allert. Dit restaurant, dat ik alleen van jaren geleden kende, is mij een aanwinst voor de regio gebleken.Een heerlijke sfeer, attente bediening en een fantastische keuken. Kortom ik kan me, in een normale situatie, geen negatief oordeel voorstellen. Ja, het is vakkundig werk van veel mensen: in de keuken, de organisatie en in de bediening. Maar het klopte allemaal! Een goede prijs/kwaliteit voor een echt goed restaurant. Zeer de moeite voor mooie gelegenheden zoals ik die met mijn zonen koester. Ge van den Berk, Wageningen.

29 augustus 2019 beoordeeld

Wat een mooi restaurant, met heerlijke gerechten, tegen sterniveau aan. Vriendelijke bediening die je als klant een avond uit geven

Datum van bezoek: juli 2019
15 augustus 2019 beoordeeld

Sfeer goed, maar de bediening is onder de maat. Wij hadden Caesar-salade en carpaccio. De carpaccio was plakkerig, maar toen we er iets van zeiden werd dat niet gewaardeerd. De kip in de salade was bedorven. Onderweg naar huis werd ik ziek. Op mijn telefonische klacht wordt niet gereageerd.

7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Net gegeten bij het “Oude Gemeentehuis” in Rhenen.
Amuse vooraf erg lekker.
Daarna het broodje met roomboter en hazelnoot boter die was erg lekker nog nooit gegeten.
Carpaccio daarna beetje zout vond ik maar prima te eten.
Daarna de Steak woensdag is het Steak avond.
Erg lekker van smaak de pure die erbij zat zeer smaakvol.
Groenten ook lekker en de saus ook heerlijk.
Daarna de cappuccino met heerlijke bonbon en chocolade lolly.
Keurige bediening.
Een aanrader.

Reizigers die Restaurant Het Oude Gemeentehuis bekeken, bekeken ook

Rhenen, Utrecht Province
Rhenen, Utrecht Province

In Restaurant Het Oude Gemeentehuis geweest? Deel je ervaringen!