Beoordeeld op 4 oktober 2020 via mobiele applicatie

Wij waren begin oktober 3 dagen bij ‘t Paviljoen in Rhenen. Een heel fijn, klantgericht en klantvriendelijk hotel. Er werd ons snel een grotere kamer aangeboden dan we aanvankelijk toegewezen kregen. Een prima kamer. Alles wat je nodig hebr was aanwezig. En dan het eten. Heerlijk, heerlijk gegeten. Heel fijn en lekker. Goed verzorgd. Een nadeeltje. We moesten vaak te lang wachten tussen de verschillende gangen. Dat was heel jammer, maar bedierf onze avond niet hoot. Een prima verblijf dat wij ieder kunnen aanraden.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 29 september 2020

Mooi hotel met een prachtige ligging. Het ontbijt was goed met voldoende keuze. Schone kamer gelegen aan de achterzijde, dus zo goed als geen omgevingsgeluid, behalve dan van auto's die 's nachts over het grind rijden.

Beoordeeld op 24 september 2020

Een midweekje verbleven in dit sfeervolle hotel. Gezellige kamer en erg vriendelijk personeel. Geen vraag is te veel, en ook nog eens lekker eten in het restaurant en bij het ontbijt buffet (met keuze uit verse produchten/frui)

Beoordeeld op 24 september 2020 via mobiele applicatie

Mooi hotel met gunstige ligging en aardig personeel
Kamer was ruim met bank en airco
Eten in het restaurant was goed
Eigen parkeerplaats naast het hotel met voldoende plaats
Het hotel ligt vlak naast de ingang van het dierenpark
Ouwehand en een paar honderd meter van de erebegraafplaats op de Grebbeberg

Beoordeeld op 22 september 2020

Het is storend als de gast wordt lastiggevallen met de opmerking 'dat is nu eenmaal zo geregeld' of 'dat is voor ons handiger'. Bijvoorbeeld bij afrekenen van hotel bij inchecken terwijl ook een diner is gereserveerd. Samentellen op kamerniveau kan niet, 'we voeren voor hotel en restaurant gescheiden administraties, dat is voor ons handiger. Of, na een borrel op het terras te hebben gedronken, voordat ik me ging opfrissen, te moeten afrekenen, hoewel ik een half uur later aan het diner zou gaan. 'U verandert straks van tafel, daarom is het voor ons prettiger nu de borrel af te rekenen; hebt u een pinpas bij u?'
Volgens mij hoort het zó georganiseerd te zijn dat het voor de gast handiger is, en niet voor de hotelier. De bediening in het restaurant had er ook een handje van...
Verder geen klachten, noch over de kwaliteit van het diner, noch over de kamer (kraakschoon), het bed (heerlijk), de douche (snel warm) en het ontbijt (meer dan voortreffelijk: gezond, heerlijke yoghurt, vers fruit, en de beste scrambled eggs die ik in Nederland ooit at.

Kamertip: Probeer een kamer aan de achterkant vh hotel te krijgen. De voorzijde is nogal lawaaiig, want ligt pal aan de provinciale weg.