Hoogtepunten uit beoordelingen
Een interessant, kindvriendelijk park. Zeker doen!

Dagje naar de dierentuin? Ga dan beslist naar Ouwehands Zoo in Rhenen. Een heel goed opgezet park ... meer lezen

Beoordeeld op 4 oktober 2020
Jan en Lya d
Hue, Vietnam
Leuk park

Tijdslot werkt goed, helaas met zoveel dingen in corona tijd waren alle binnenruimten afgesloten ... meer lezen

Beoordeeld op 22 september 2020
michmano
Lees alle 773 beoordelingen

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben niet veel gezien. Ivm de regen leken alles dieren binnen te zitten en zelfs Urucu was gesloten. Daar kom je dan voor naar de dierentuin. Veel hokken leeg en overal rommel. Wij komen niet meer

Datum van activiteit: juni 2021
2 weken geleden beoordeeld

Gezellig bezoek aan de dierentuin. Heel weinig volk. Zonder problemen alles kunnen bezoeken en bekijken.

Datum van activiteit: juli 2021
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Op bezoek in Pandasia!
Voor de eerste keer hebben mijn vrouw en ik hier een hele zaterdag van 10.00 - 16.00 uur in stralend zonnig weer met een dierentuin arrangement van de buren : Gezinshotel Het Paviljoen doorgebracht
We hebben ondanks Corona (verschillende binnen verblijven gesloten) genoten van het gebodene en speciaal het bezoek aan Pandasia getuige onderstaande foto’s.
Zeker een bezoek waard!

Datum van activiteit: juni 2021
Beoordeeld op 5 december 2020 via mobiele applicatie

Een prachtige dierentuin, met geweldige verblijven en prachtige dieren. Het wolven en berenbos is prachtig. De aquaria zijn heel mooi. Geweldige tijgers in een mooi verblijf. De mensapen zijn super indrukwekkend en interessant. Gewoon een geweldige dierentuin.

Datum van activiteit: december 2020
Beoordeeld op 28 oktober 2020 via mobiele applicatie

De dierentuin lag er erg goed verzorgd bij en alle dieren lieten zich vaak zien!
Door de indeling van de ruime (buiten) verblijven en het bos heb je het gevoel dat je hier tussen de dieren loopt.

Erg leuk om eindelijk een Panda in het echt te hebben gezien! Het verblijf van de panda’s is al een attractie op zich.Een waar imposant chinees panda paleis.

Door de genomen covid-19 maatregelen hadden we een heel veilig gevoel binnen de dierentuin. Buiten zijn er tevens extra overdekte maar wel met open zijkanten gelegenheden gemaakt.
We hebben een heerlijk en informatief buiten uitje gehad met de kinderen!

Datum van activiteit: oktober 2020