Hoogtepunten uit beoordelingen
Een interessant, kindvriendelijk park. Zeker doen!

Beoordeeld op 4 oktober 2020
Jan en Lya d
Hue, Vietnam
Leuk park

Tijdslot werkt goed, helaas met zoveel dingen in corona tijd waren alle binnenruimten afgesloten ... meer lezen

Beoordeeld op 22 september 2020
michmano
Lees alle 773 beoordelingen

Beoordeeld op 5 december 2020 via mobiele applicatie

Een prachtige dierentuin, met geweldige verblijven en prachtige dieren. Het wolven en berenbos is prachtig. De aquaria zijn heel mooi. Geweldige tijgers in een mooi verblijf. De mensapen zijn super indrukwekkend en interessant. Gewoon een geweldige dierentuin.

Datum van activiteit: december 2020
Beoordeeld op 28 oktober 2020 via mobiele applicatie

De dierentuin lag er erg goed verzorgd bij en alle dieren lieten zich vaak zien!
Door de indeling van de ruime (buiten) verblijven en het bos heb je het gevoel dat je hier tussen de dieren loopt.

Erg leuk om eindelijk een Panda in het echt te hebben gezien! Het verblijf van de panda’s is al een attractie op zich.Een waar imposant chinees panda paleis.

Door de genomen covid-19 maatregelen hadden we een heel veilig gevoel binnen de dierentuin. Buiten zijn er tevens extra overdekte maar wel met open zijkanten gelegenheden gemaakt.
We hebben een heerlijk en informatief buiten uitje gehad met de kinderen!

Datum van activiteit: oktober 2020
Beoordeeld op 6 oktober 2020 via mobiele applicatie

Zo schoon en vriendelijk. Dieren lekker dichtbij.
Love de Pandas
Gelijk abonnement genomen met mijn vrouw. Leuke wandelroute met genoeg afwisseling van natuur, dieren en eventueel versnaperingen. Lekker compact

Datum van activiteit: september 2020
Beoordeeld op 4 oktober 2020

Dagje naar de dierentuin? Ga dan beslist naar Ouwehands Zoo in Rhenen. Een heel goed opgezet park met afwisselend speelmogelijkheden voor kinderen. Voor kinderen kan de boog toch niet te lang gespannen zijn! Ondanks dat wij er op een regendag waren hebben we toch genoten. Zeker doe!

Datum van activiteit: oktober 2020
Beoordeeld op 30 september 2020

Mooie dierentuin waar nog wel wordt gewerkt o.a. aan een nieuw dierenverblijf. Helaas was de webcam van de pasgeboren panda niet aan of kapot, dus dat helaas niet gezien.
Door coronamaatregelen waren er wat eetgelegenheden en speelmogelijkheden gesloten. Maar er bleef nog genoeg over.
Al met al een leuk uitje.

Datum van activiteit: september 2020