Hoogtepunten uit beoordelingen
Een interessant, kindvriendelijk park. Zeker doen!

Beoordeeld op 4 oktober 2020
Jan en Lya d
Hue, Vietnam
Leuk park

Beoordeeld op 22 september 2020
michmano
Lees alle 773 beoordelingen

Beoordeeld op 4 oktober 2020

Dagje naar de dierentuin? Ga dan beslist naar Ouwehands Zoo in Rhenen. Een heel goed opgezet park met afwisselend speelmogelijkheden voor kinderen. Voor kinderen kan de boog toch niet te lang gespannen zijn! Ondanks dat wij er op een regendag waren hebben we toch genoten. Zeker doe!

Datum van activiteit: oktober 2020
Beoordeeld op 30 september 2020

Mooie dierentuin waar nog wel wordt gewerkt o.a. aan een nieuw dierenverblijf. Helaas was de webcam van de pasgeboren panda niet aan of kapot, dus dat helaas niet gezien.
Door coronamaatregelen waren er wat eetgelegenheden en speelmogelijkheden gesloten. Maar er bleef nog genoeg over.
Al met al een leuk uitje.

Beoordeeld op 22 september 2020

Tijdslot werkt goed, helaas met zoveel dingen in corona tijd waren alle binnenruimten afgesloten, hetgeen te begrijpen is. Alleen de zeeleeuwen show was open regels waren goed gehandhaafd de 1,5 m was niet overal te handhaven maar over het algemeen goed te doen.
Al met al ondanks de beperkingen een geslaagde dag

Beoordeeld op 21 september 2020

Erg leuk park, wordt veel aandacht besteed aan het anderhalf meter afstand hebben in de dierentuin, op het einde van het park wordt dat minder aandacht aan besteed (of in ieder geval minder opzichtig) Maar lijkt me dat door de eerste hoeveelheid borden dat mensen dit toch wel begrijpen tegen het eind

Mooi park, Panda verblijf is erg mooi (was er 5 jaar eerder nog niet toen wij voor het laatst er waren geweest), mooie verblijven en duidelijk wandelpad met eenrichtingsverkeer.

Beoordeeld op 19 september 2020

erg leuke dierentuin met een groot aantal dieren, de panda was mooi om te zien evenals de gorilla's, ijsberen, tijgers, leeuwen , leuk dagje uit. TOP