“Uitstekende ervaring op accomodatie en park”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Buitenkant chalet
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 3 bijdrager
12 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Uitstekende ervaring op accomodatie en park”
Beoordeeld op 5 augustus 2018 voor een verblijf in juli 2018

Ok ok, het weer heeft ook meegespeeld. Maar voor ons een eerste vakantie in ons eigen landje. Relatief lastminute maar wat een goede keuze.

Het chalet is nieuw, schoon en van alle gemakken voorzien. Het heeft twee slaapkamers en een ruime woonkamer. Na een week voelt het als een tweede huisje. Misschien een idee voor ons zelf.

Het huisje heeft een schuur waar we de dakkoffer en stepjes van de kinderen in konden zetten. Het perceel is ruim genoeg en prive. 1 doorgang vanaf de weg waar af en toe mensen langs lopen.

De locatie van huisje 29 is uiterst centraal. Aan de achterkant ligt het aan het kinderbadje. 's morgens rond 8:15 wordt hier iets klaar gezet waar we wakker van worden, maar heel storend is het niet. Onze kinderen slapen vroeg (rond 19) al werd dit later in de vakantie wel wat later. Op deze locatie is er dan nog wel herrie van de animatie en de mensen in het grote bad of in het kleine bad. Maar we hebben er geen last van gehad. De kinderen sliepen rustig door.

Het park heeft goede faciliteiten. Een groter zwembad van 1.40 diep en een kinderbad met een wat watersproeiers. Er is ook een mooie speeltuin en de animatie is van 's morgens tot 's avonds in de weer om de kinderen te vermaken. Het restaurant en de snackbar zijn niet heel bijzonder maar wel hele vriendelijke mensen met goede service.

De service is uitmuntend. Met name Sanjay is zeer klantgericht. Ook de eigenaar is zeer vriendelijk.

Een aanrader wat mij betreft. Misschien komen we nog eens terug!

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
7 aug 2018
Beste Robin, dank voor uw beoordeling en feedback! Wordt enorm gewaardeerd. Ook wij hebben het contact met zowel u als uw gezin als enorm prettig ervaren. Nogmaals dank voor jullie verblijf en wie weet tot de volgende keer!

Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren