“Mooi, druk terras met prijzig bier”
Beoordeling van Moeke Rhenen

Moeke Rhenen
Geclassificeerd als nr. 4 van 33 Restaurants in Rhenen
Beschrijving: Iedereen komt graag bij Moeke over de vloer. Voor een kop koffie, een broodje of om ’s avonds lekker aan te schuiven voor het eten. Moeke zorgt voor de hapjes en de drankjes. En zoals iedere Moeke zou doen, betaalt ze je internetkosten. Je hoeft dus alleen jezelf mee te brengen. En wat gezelschap. Maar Moeke’s wil is geen wet. Bij Moeke kan alles. Het is er altijd gezellig. Een plek waar je elkaar ontmoet en waar je je vrienden mee naar toe neemt. Bij Moeke is ruimte voor alles. Thee drinken in het gezellige grand café of een goed gesprek op Moeke's terras, een biertje aan Moeke’s Bar, een goed bord eten uit Moeke’s Keuken of dansen op de tafel van Moeke. Bij Moeke is het altijd feest. Want zeg nou zelf, iedereen houdt toch van Moeke?
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben hier een biertje gedronken met mooi weer. Terras heeft mooi uitzicht en wordt goed bezocht. Bier is wel wat prijzig; 9,25 voor een leffe blond en weizener.

Datum van bezoek: september 2019
MoekeRhenen, Manager van Moeke Rhenen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Fijn dat u genoten heeft van het uitzicht.

Graag tot Moeke!

12 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het blijft een fantastische locatie, mooi terras, schitterend uitzicht. Maar kwaliteit van wat wij hier aten, was zeer teleurstellend. De zalm op filodeeg was ontzettend zout, de begeleidende avocadomousse was terug te vinden in 5 kleine puntdecoraties op ons bord, de lamsbout was een doorgekookte lamsschenkel en de gyrosburger met tzatziki saus stelde ook niet veel voor. En het personeel deed zijn best, maar verloor aan het eind ook zijn belangstelling.

Beste Yoy692,

We vinden het erg jammer om te vernemen dat u niet met een tevreden gevoel huiswaarts bent gegaan en we uw verwachtingen niet waar hebben kunnen maken. We waarderen het zeer dat u de tijd en moeite heeft genomen om ons op de hoogte te stellen van uw ervaring tijdens uw bezoek aan Moeke.
Graag komen we met u in contact om de details te bespreken. Indien u hiervoor openstaat kunt u met ons in contact komen via info@moekerhenen.nl.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet, team Moeke Rhenen

7 september 2019 beoordeeld

Je kunt niet reserveren tot 6 personen. Dus zomaar naar binnen rond 18.30 uur. Toen nog tafel beschikbaar. Rond half 8 helemaal vol. Eten was echt goed, personeel heel vriendelijk en spontaan! Wij komen hier zeker terug.

Datum van bezoek: september 2019

Beste Mike, bedankt dat je de tijd en moeite hebt genomen een beoordeling te plaatsen. We zijn blij om te vernemen dat jullie terugkijken op een geslaagd bezoek aan Moeke en hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen!

Groeten van Moeke!

4 september 2019 beoordeeld

Een prachtige locatie aan het water. Helaas erg druk, er is een wachttijd.
Menukaart is prima maar niet erg verrassend. Het eten smaakte goed!
Wel jammer van de muziek op het terras, deze is te luid en eigenlijk overbodig want het is er al rumoerig genoeg.
Medewerkers zijn jong, vlot en kundig.

Datum van bezoek: augustus 2019
MoekeRhenen, Manager van Moeke Rhenen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2019

Beste Marian,

Hartelijk dank voor uw beoordeling, we waarderen het zeer dat u de tijd en moeite heeft genomen om de ervaring van uw bezoek met ons te delen.

We zullen uw complimenten doorgeven aan ons team en nemen uw feedback mee voor in de toekomst.

Graag tot een volgende keer!

1 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag zijn we naar Ouwehands Dierenpark geweest. Aan het eind van zo. 'n dag gaan we graag even lekker uit eten. Dit moet natuurlijk op een mooie plek zijn en het liefst met mooi uitzicht. Na wat speurwerk op TripAdvisor kwam Moeke naar voren en de uitstraling van de foto, 's waren duidelijk dat er hier wilden gaan eten. Lekker eten aan het water (de Nederrijn) waar het pontje ook gezellig heen en weer vaart. We hadden een uitstekende plek met mooi uitzicht. Eerst bestelde we wat te drinken een lekker koud biertje naar keuze. Omdat het nog wat te vroeg was voor de dinerkaart die om 16.50 uur word uitgedeeld bestelde we wat lekkere hapjes. We kozen voor de vegetarische loempia, 's en de kipnuggets. Dit waren lekkere verse krokante hapjes zoals je ze graag geserveerd wilt krijgen. De bediening is wisselend maar correct en ze blijven voorzien te vragen of alles naar wens is. Voor het hoofdgerecht bestelde wij afzonderlijk van elkaar de sate van kip, Moeke, 's burger en de zalmfilet. Dit werd keurig opgediend en was goed verzorgd en smaakte heel erg lekker. Na dit gerecht namen we nog een lekkere koffie van de kaart namelijk Moeke, 's momentje met pure chocolade en slagroom. We hebben ontzettend genoten van het lekkere eten en van the place to be aan het water. Komplimenten voor de keuken en de bediening dat alles hier op rolletjes loopt. Daarom een dikke chapeau en een goede aanbeveling.

Datum van bezoek: september 2019

Het klinkt als een heerlijke dag en wat leuk dat wij na het bezoek aan de dierentuin voor een leuke avond hebben kunnen zorgen!

Hartelijk dank dat u uw ervaring bij ons wilde delen, we geven graag uw complimenten door aan ons team!

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Graag tot Moeke!

Reizigers die Moeke Rhenen bekeken, bekeken ook

Rhenen, Utrecht Province
Rhenen, Utrecht Province

In Moeke Rhenen geweest? Deel je ervaringen!