“Gezellig pannenkoekenrestaurant”

De Vuursche Boer
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Lage Vuursche
Keukens: Belgisch, Nederlands
1 juni 2018 beoordeeld

Echt een oud Hollands pannenkoekenrestaurant met een uitgebreide kaart. Zowel hartig als zoet, en voor wie niet van pannenkoeken houdt zijn er ook andere gerechten verkrijgbaar. Op mooie dagen kan het erg druk zijn op het terras maar de pannenkoeken komen vlot.

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag weer heerlijk een pannenkoek gegeten bij de Vuursche Boer. De kwaliteit is constant van een hoog niveau. Het terras is gezellig en je wordt vlot bediend. Kan het dan nog beter? Jazeker! Wanneer de kaart meer variatie zou kennen zou dat een pré zijn. Het enige nadeel is dat wat meer keuzes op de menukaart heel goed zou zijn. Het verrast en is vaak ook echt lekker

4 april 2018 beoordeeld

Een rieten dak en een interieur met geblokte tafelkleedjes, karrenwielen en veel koperwerk doen het beste verwachten voor de pannenkoeken. Die vallen helaas nogal tegen, saai en wat melig van smaak. Smoezelige menukaart. Bediening gaat vrij vlot, maar straalt weinig enthousiasme uit.

21 maart 2018 beoordeeld

Op 27 februari heerlijke pannenkoeken gegeten met onze 2 kleinkinderen van 2 en 4 jaar. Fantastische bediening, deze vertelde ons dat de pannenkoeken erg groot zijn voor deze kinderen. Zij adviseerde ons om een 1 pannenkoek te delen ( dus uiteindelijk 1/2 pannenkoek per kind) fijn dat je zo ook klantgericht kan zijn. En natuurlijk ook fantastische pannenkoeken, wij hadden er een met Kaas en een me Appel.

18 februari 2018 beoordeeld

Een echt pannenkoekenrestaurant met klassieke wit-rood geblokte tafelkleden, koperen pannen aan het plafond en ouderwetse verlichting. De pannenkoek is erg lekker, heel klein beetje vet. Pannenkoek wordt snel naar de tafel gebracht. Het enige minpunt is het bediening: Niet vriendelijk, niet behulpzaam, niet efficiënt, slecht georganiseerd en totaal geen zin in het werk (dat stralen ze allemaal uit). Het is een wonder dat het zo druk is in de zaak, dat zal wel komen door de mooie locatie en dicht bij de bossen, zeker niet door het bedienend personeel.

Reizigers die De Vuursche Boer bekeken, bekeken ook

Lage Vuursche, Utrecht Province

In De Vuursche Boer geweest? Deel je ervaringen!