“Klassieker”

De Lage Vuursche
Geclassificeerd als nr. 2 van 9 Restaurants in Lage Vuursche
Keukens: Belgisch, Frans, Nederlands
1 juni 2018 beoordeeld

Dit is een wat deftiger restaurant dan de meeste in Lage Vuursche. Klassiek ingericht, alles piekfijn in orde (Hofleverancier!) en de medewerkers zijn keurig gekleed, net als veel van de gasten. Snelle en correcte bediening. Het terras is een heerlijke plek voor een drankje of koffie met de beroemde huisgemaakte appeltaart. Ik kom graag een keer terug om te dineren.

25 april 2018 beoordeeld

Met het gezin geluncht op het terras van De Lage Vuursche. Lage Vuursche is redelijk toeristisch en op dagjesmensen ingesteld. Op de kaart verwacht je dan pannenkoeken, soepen, salades en broodjes. En inderdaad. Brede kaart, veel keuze, wat aan de Oud Hollandsche kant (maar niet meer niveau varkenshaas met champignonsaus). Maar er is op zijn tijd niets mis met tomatensoep met een tosti.

Ik moet zeggen, uitstekende bediening. We worden snel geholpen en de doorlooptijden zijn goed. Als we de bediening nodig hebben, duurt dat niet lang. En dat op een vol terras. Bediening is ook correct.

Het eten is zoals je het verwacht: royale porties en niet overdreven verfijnd maar wel degelijk. Wel vreemd is dat de garnalenkroketten zonder brood komen en we EUR 2,25 toeslag krijgen voor de (niet bijzondere) rosbief onder de uitsmijter. Het zal wel op de kaart hebben gestaan, maar dat heb ik dan gemist.

Prijzen zijn aan de hoge kant in mijn optiek, maar in zijn soort is dit een prima restaurant dat precies aan de verwachtingen voldoet.

15 april 2018 beoordeeld

Heerlijk genoten van een capuccino, daarna lekkere wandeling door Lage Vuursche gemaakt en bezoek gebracht aan het graf van Johan Friso, als je er toch bent. Verder langs het hek gelopen van Drakestein.

7 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen hier al jaren met de hele familie. Als er wat te vieren is of als we lekker willen eten.
Traditioneel goed eten met goede wijnen! Ouderwets goede bediening. En niet te vergeten het gezellige en schone interieur met wisselende exposities.

17 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is eindelijk eens een wijnkaart met mooie wijnen voor meer dan redelijke prijzen. Wij hadden een Grand Cru Riesling van het Elzas huis Trimbach. Een Riesling Grand Cru Frédéric Emile van Trimbach voor € 55,00. Een zeer mooie wijn voor leuke prijs. Ook stonden er nog vele andere mooie wijnen op de kaart voor nette prijzen. Leuk in combinatie met een spek pannekoek

Reizigers die De Lage Vuursche bekeken, bekeken ook

Lage Vuursche, Utrecht Province

In De Lage Vuursche geweest? Deel je ervaringen!