“Nieuwjaarsdiner in de Stal”
Beoordeling van De Lage Vuursche

De Lage Vuursche
Geclassificeerd als nr. 3 van 9 Restaurants in Lage Vuursche
Keukens: Belgisch, Frans, Nederlands
15 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat was het weer een feest om in de Stal met onze medewerkers aan het nieuwjaarsdiner te mogen zitten. Kwaliteit van het eten is echt super. Bediening is geweldig. Een super plek om met een grote groep te eten.

13 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren (met dochter) samen met een stel hier om te genieten van een lunch. De inrichting ademt een ouderwetse sfeer in combinatie met de bediening die formeel is gekleed.

Samen hadden we 3 tournedos en een wild schotel. Met wat kleine aanpassingen die niet op de kaart stonden, moesten we een klein half uurtje wachten.

Het vlees was heerlijk, de garnituur niet altijd wat we zelf lekker maar de gorgonzolasaus was voortreffelijk.

De bediening was uiterst vriendelijk en zeer behulpzaam.

15 november 2017 beoordeeld

Je voelt je ondegedompeld in een heerlijk ouderwetse sfeer. Ouderwets op een zeer positieve manier. Met de kwaliteit van nu.
Mijn dochter en ik komen hier heel graag voor een bittergarnituur.
Vooral in de herfst vinden wij het een weldadige plek

6 november 2017 beoordeeld

Voor onze jaarlijkse vaste traditie om met ca. 25 studie-genoten bij elkaar te komen, kiezen we alweer voor de 3e keer deze entourage, waar een prima ruimte alleen voor ons ter beschikking staat. Met de attente bediening, een uitstekend dinerbuffet met voor elk in voldoende mate wat wils is de ambiance iedere keer weer erg gezellig. Aan het einde mag het afrekenen iets gestroomlijnder verlopen, maar dat is -naast een wat hoger prijskaartje- dan ook maar een klein minpuntje.

10 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden zin in een lunch buiten de deur. Het werd restaurant de Lage Vuursche. We werden gastvrij en vriendelijk ontvangen. Lekkere huiswijn prettig geprijsd. Daarna een perfecte carpaccio. Attente en snelle bediening. Prima dus.

Reizigers die De Lage Vuursche bekeken, bekeken ook

Lage Vuursche, Utrecht Province

In De Lage Vuursche geweest? Deel je ervaringen!