“Fraaie locatie, mooie zaak, matige bediening.”
Beoordeling van De Lage Vuursche

De Lage Vuursche
Geclassificeerd als nr. 2 van 9 Restaurants in Lage Vuursche
Keukens: Belgisch, Frans, Nederlands
20 augustus 2017 beoordeeld

Een prachtig pand met een fraai terras. Aan de rand van een schitterend dorpje. Geen wonder dat het er om zonnige, niet te hete zondagen zeer druk is. Het interieur is klaasje chique en prettig in te verblijven. Het duurde erg lang voor er opgenomen werd. Dit bleef het hele diner het geval. Drie uur verblijf voor een hoofdgerecht, dessert en koffie is te lang. Het personeel oogt professioneel maar is niet attent. Staat wel chique bij de deur maar let verder niet goed op. Uitleg over de kazen van het dessert schoven ze op elkaar af, omdat blijkbaar niemand er zin in had of wist welke kazen het betrof. Wel bleek het personeel nogal opgejaagd te worden door de eigenaar, die onduidelijk in de zaak rondscharrelde. Hij kan beter een kelnerskloffie aantrekken en meewerken, dat werkt motiverender. Het eten was prima. Wel aan de prijzige kant.

16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles goed! Ambiance, service, kwaliteit, redelijke prijs. Een verademing als je in Lage Vuursche geen pannenkoeken wilt eten.

16 augustus 2017 beoordeeld

Leuk klein dorpje met verschillende restaurantjes, ook ligt hier Drakensteyn, waar prinses Beatrix woont, maar buiten een poort met marechausse voor de deur is hier helemaal niets van te zien.

15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima plek voor van alles. Wel wekt het de indruk dat er veel gewerkt word met stagiaires.
Weinig snelheid niet nadenken en er na handelen is het gevolg. Geen gerant die de leiding heeft of zichtbaar is. Dit is wel een gemis maar niet onoverkomelijk. Het is soms hilarisch en ook soms irritant.

13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanmiddag even bij Restaurant de Lage Vuursche gezeten. Na eerst tien minuten zonder aandacht van personeel te krijgen op het terras te hebben gezeten, probeerden we binnen meer succes te boeken. We kwamen immers naar dit restaurant om een cappuccino met een pannenkoek te scoren. Eenmaal binnen aangekomen bleken we slechts de tweede tafel te bezetten, men zou dus denken dat een ober je dan moeilijk over het hoofd kan zien. Niets bleek minder waar. Na nog eens een kwartier binnen te hebben gezeten en obers die ons geen blik waardig gunden langs te zien komen, vonden we het mooi geweest. We hebben de manager ten slotte ook nog proberen te seinen, maar hij besloot helaas zijn hoofd weg te draaien. Wel had hij tijd om een lokale "vrind" aan te horen over de nieuwe shawl van € 200,- die hij zojuist had aangeschaft. Ik heb nog gecheckt of ik per ongeluk was vergeten mijn broek aan te trekken of iets dergelijks, maar mijn vriendin en ik waren beiden volledig gekleed. Ook hebben we vanmorgen gewoon gedoucht, dus de reden waarom we genegeerd werden is ons onduidelijk.
Inmiddels zijn we verderop in de straat aangeschoven bij "Het Vuursche Bos". Hier werden we vriendelijk geholpen door het personeel!

Reizigers die De Lage Vuursche bekeken, bekeken ook

Lage Vuursche, Utrecht Province

In De Lage Vuursche geweest? Deel je ervaringen!