Beoordeeld op 7 januari 2020

wij verblijven al meerdere jaren met de kerst in Hilton soestduinen en mijn vrouw had voor de 23 dec een tafel gereserveerdin de Kastanjehof met onze 3 dochters ,het ontvangst was zeer gastvrij en de jonge dame die ons bediende zeer vriendelijk en behulpzaam ,dit restaurant is echt een aanrader en het eten was voortreffelijk , wij komen zeker kerst 2020 weer terug!!

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 27 oktober 2019

Waardeloze... nee, GEEN bediening. De meisjes (3 in getal, waarvan 1 alleen heen en weer zien lopen met drinkbakken voor de 2 aanwezige honden), liepen met oogkleppen op. Toen een stel met dochter en 2 honden aan een tafel kwam zitten dicht bij ons, kwam een van de meisjes er binnen 5 minuten naar toe om de bestelling op te nemen. Wij zaten er echter al een kwartier. Ik liep dus naar haar toe en vroeg of ze misschien de bediening wilde verzorgen op volgorde van binnenkomst. “Wij komen zo bij u”, dit herhaalde het arrogantje toen ik nog iets probeerde te zeggen. Wij hebben heerlijk op het terras van Brink 20 in LAREN gezeten om deze zonnige zondag voort te zetten, al waar we vlot en vriendelijke bediend werden.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 7 september 2019 via mobiele applicatie

We hebben onze huwelijksnacht in Hotel Kastanjehof mogen doorbrengen. We hadden een mooie suite met een woonkamer beneden en de slaapkamer boven. Comfortabel bed en heel vriendelijk personeel. Prima parkeergelegenheid.
De ruimte voor verbetering zat in de badkamer. De knoppen van de lichtdimmers vielen van ellende van de muur. En één van de draaiknoppen van de douche zat los en draaide door. Wel een heerlijke straal uit de douche overigens.
Verder een prima verblijf. We hadden een early check-in en late check-out. Het ontbijt op de kamer kwam keurig op tijd en was voldoende en heel smakelijk.
Al met al een fijn hotel, maar er zin meer in wat met weinig moeite te bereiken is.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 3 september 2019

Een stralende zondag om buiten te lunchen. Helaas was het personeel er nog niet echt klaar voor. Luidkeels werden er discussies gevoerd waar het hele terras van mee kon genieten en wij maar wachten op bediening. Uiteindelijk besteld maar verkeerde gekregen. Blijkbaar hadden ze dezelfde gerechten als voor en als dip op de kaart. Wij kregen dus de dip. Verkeerd begrepen was de reactie. Geen compensatie of wat ook. Ik vroeg iets tegen de wespen. Dat zouden ze brengen, helaas nooit meer iets gekregen. Alleen de rekening was er snel. Jammer dat zo'n mooie stek zo verpest wordt door onkundig personeel.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 13 augustus 2019

Het restaurant is gelegen in een bosrijke omgeven. In de terrastuin geniet je van de schitterende bloemen. Het personeel is zeer vriendelijk en voorkomend. Hoewel de menukaart enigszins beperkt is was het diner onovertroffen. Het interieur, voorzien van degelijke tafels, gerieflijke stoelen en sfeervolle verlichting voldeed prima.
Kortom: een uitstekende avond.

Datum van verblijf: augustus 2019