Beoordeeld op 11 juni 2019

Prachtige ligging. Een feest om naar toe te rijden. Mooi restaurant heerlijk terras. Wat kun je dan nog verprutsen.... de menselijke hand. Waar je mee kunt knallen volledig afgedaan. Op t bord gekwakt geen aandacht aan besteed. Het leek erop dat de kok op vakantie was en de bediening de keuken erbij deden. Ze waren steeds onvindbaar. Ik hoop op betere tijden. Nog 1 x proberen . Zo jammer

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 6 februari 2019 via mobiele applicatie

We waren hier voor een Lunch wat vroeger een goede Zaak was is nu vergane glorie echt een gedateerd pand .

De Bediening was ronduit slecht er kwamen mensen binnen om aan ons informatie te vragen en er zaten maar 6 mensen in het restaurant het eten was trouwens ook middelmatig het dessert bestond uit half fabrikaten en was niet lekker .

Echt een restaurant om nooit meer heen te gaan .

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 2 januari 2019

Wij komen hier met zeer lage regelmaat terug. Zeg, een keer per jaar? En dat dan al een kleine 15 jaar. Het begon in de winter met nieuwjaarsboswandelingen en gluhwein uit de achterbak van de Landrover afgerond met een geweldig zuurkooldiner waarvan ik na 15 jaar nog een heerlijke nasmaak heb. Of we namen onze ouders mee. Voortreffelijk zeiden ze dan. Het is knap hoe de Kastanjehof zich de tijd elke keer eigen maakt en zichzelf smaakvol rijpt naar de toekomst. Spannende gerechten, contrastrijk, vers en smaakvol. We komen weer. Bon appetit

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 4 december 2018

Met een zekere rustieke uitstraling is het hotel goed op zijn plaats in een informele bosrijke omgeving. De lounge heeft een open haard. Maar soms is het er ook héél vol! Het personeel was jong en oplossingsgericht toen mijn reservering niet bleek doorgekomen te zijn. De keuken (wildmenu) is evenals de wijnkaart aan te bevelen. De bedden waren uitstekend. Aan de negatieve kant valt te vermelden dat Kastanjehof weinig geschikt is voor wie moeilijk loopt omdat er geen lift naar de kamers is, en ook omdat in onze kamer de douche in een zo diepe badkuip was, dat je acrobaat moest zijn om er in ten er uit e komen. Het porselein van de wastafel had veel barsten. Er waren geen handzeep of waterglazen. In de muren waren nog lege zeepautomaten achtergebleven. Wij vonden ook enkele torretjes. In de slaapkamer stond het e.e.a. voor thee of koffie, helaas met koffie cups die niet pasten. Een gebruikt kopje was over het hoofd gezien.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 12 november 2018

Wij verbleven 1 nacht in De Kastanjehof. I.v.m. een bruiloft heb ik telefonisch contact opgenomen of we iets eerder konden inchecken. Dat was gelukkig geen enkel probleem. Kamer zag er netjes uit, beetje gedateerd en het grappige is (of vreemde ;)) je gaat via de badkamer naar binnen...
Het bed lag heerlijk!
Nog even een tip voor als je je haar wilt föhnen, neem een föhn mee want die in de kamer is waardeloos.
Ontbijt vonden wij heerlijk. Verse koffie/thee, jus d' orange. Heerlijke verse broodjes en kwark met granola en vers fruit. We werden fantastisch bediend door de eigenaresse.

Datum van verblijf: november 2018