“Racefiets tocht”
Beoordeling van Theehuis 't Hooge erf

Theehuis 't Hooge erf
Geclassificeerd als nr. 3 van 9 Restaurants in Lage Vuursche
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend! Paar dagen van te voren ter plaatse besproken dat we met ongeveer 35 personen zouden komen koffie drinken die dag (zondag). Normaliter is het zelfbediening maar ze kwamen alles brengen en de taarten werden aan tafel aangesneden, echt geweldige bediening!

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kunt hier heel goed lunchen na een stevige boswandeling of als je echt even weg wilt zijn van kantoor! Rustig en gezond even opladen. Lekkere smoothies en goeie soep. Een aanrader, zeker als je buiten onder de bomen kunt zitten!

2 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag met vriendinnen heerlijk gelunched. Weer hele leuke gevarieerde kaart. Gekozen voor de omelet de luxe en de Italiaanse schotel. Was echt weer een toppertje. Sfeer altijd heel knus en gezellig. Ons zie je er binnenkort zeker weer.

5 januari 2018 beoordeeld

Na een lange en koude winterse dag zijn we bij 'Theehuis 't Hooge erf' beland. Vervolgens in dit warme en knusse hutje heerlijk opgewarmd. Allen genoten we van de burger. Helaas viel de burger niet bij iedereen goed en is iemand na het eten van de burger een dag flink ziek geweest. Oorzaak: voedselvergiftiging. Of het aan de kwaliteit van de burger heeft gelegen durf ik echter niet te zeggen.

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eigenaar en chefkok Maarten Rempt heeft een uniek stekje in het bos van Lage Vuursche. In een prachtige omgeving kan je genieten van smakelijke gerechten, met ludieke benamingen en humoristische beschrijvingen. Wat je ook besteld van de kaart: alles is kwalitatief van een hoog niveau. De gerechten passen bij de locatie, maar hadden vaak net zo goed op de lunchkaart van een sterrenrestaurant kunnen staan. Hij durft bijzondere combinaties op de kaart zetten die steevast altijd subliem uitpakken. In de zomermaanden organiseert hij ook BBQ's, een absolute aanrader. Voor ons is 't Hooge Erf een vaste waarde geworden waar we altijd terug blijven komen.

Reizigers die Theehuis 't Hooge erf bekeken, bekeken ook

Hilversum, Noord-Holland

Baarn, Utrecht Province
Lage Vuursche, Utrecht Province

In Theehuis 't Hooge erf geweest? Deel je ervaringen!