“Schitternde locatie, grote keuze pannenkoeken”
Beoordeling van Theehuis Rhijnauwen

Theehuis Rhijnauwen
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Dessert in Bunnik
Keukens: Europees, Nederlands
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Theehuis Rhijnauwen In het bos met groot terras aan het water voor koffie, gebak, lunch, thee of diner. Met veel liefde bakken we de allerlekkerste pannenkoeken van het heelal. Theehuis gaat ervoor, iedereen blij! Daarom zoveel mogelijk biologisch, fairtrade, eerlijk en duurzaam. Het theehuisteam staat elke dag vanaf 10.00u met veel plezier voor je klaar, het hele jaar door! Op zon- en feestdagen kan je niet reserveren. Bij drukte werken we met een wachtlijst op volgorde van binnenkomst voor de tafeltjes binnen. Buiten mag je zelf een plekje uitzoeken.
4 weken geleden beoordeeld

Dit pannenkoeken huis is vooral speciaal door de mooie locatie. Omdat pannenkoeken toch prijzig zijn gaan we nooit naar een pannenkoeken huis maar hier komen we regelmatig en graag.
Als het druk is en je wacht geduldig dan lukt het wel om een plaatsje te krijgen. Je kan alleen op voorhand reserveren voor grotere groepen.

Datum van bezoek: september 2019

1 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prachtig pannenkoekenhuis met een mooie grote tuin. Het is druk, dus was vechten om een tafeltje. Het is niet fijn als je bijna wordt weg gekeken.

Het ligt aan een riviertje en leuk om met een kanotocht aan te meren.

Het personeel is vriendelijk, maar het jonge personeel kan niet goed met de drukte omgaan. Ook het duurt ontzettend lang voordat een pannenkoek wordt bezorg.

Pannenkoeken zijn wel lekker, maar ook wel wat prijzig.

Datum van bezoek: september 2019
21 augustus 2019 beoordeeld

We kwamen hier om een verjaardag te vieren. In eerste instantie leek het geen probleem te zijn om 2 sojapannenkoeken te bestellen, maar toen de medewerker van de allergiepannenkoeken kwam werd ons verteld dat we geen sojapannenkoek konden krijgen. We hadden aan de telefoon gehoord dat dat er wel was. Het antwoord: We hebben ook sojapannenkoeken, maar niet voor veganisten. Want veganisme is een keuze en dat is te veel moeite om rekening mee te houden. Alleen als je een allergie hebt krijg je zo'n pannenkoek. Je kan een broodje hummus krijgen. Nou, fijn. Dit bedrijf verkondigt op haar site zoveel mogelijk biologisch, fairtrade, eerlijk en duurzaam te zijn om iedereen blij te maken, maar als je dus een keuze maakt die eerlijker en duurzamer is, dan is dat duidelijk te veel moeite. Zeer jammer.
Na veel over en weer toch een allergiepannenkoek gekregen, maar ik voel me niet meer welkom.

Datum van bezoek: augustus 2019
26 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanaf de Uithof gewandeld naar deze plek. Prachtige omgeving en heerlijk om te wandelen als het warm is. Gezellig theehuis en op de veranda geluncht. Plekken in de tuin al vol. Heerlijke yoghurt met noten en vers fruit. De anderen een pannenkoek met zalm als een grote wrap geserveerd. Top! Wel prijzige pannenkoeken trouwens. Verder echt een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2019
25 juli 2019 beoordeeld

De pannenkoeken zijn erg lekker. Ik had er een met spek en appel en deze was heerlijk (wel iets te veel spek). De locatie is prachtig! naast bos rhijnauwen en een mooi picknickveld. Ook ligt het pannenkoekenhuis aan de kromme rijn. Heerlijk om even een frisse duik te nemen tijdens het wachten, en daar doen ze ook niet moeilijk over. Ook een mooie speeltuin. Super!

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Theehuis Rhijnauwen bekeken, bekeken ook

Bunnik, Utrecht Province
Utrecht, Utrecht Province

Bunnik, Utrecht Province
Utrecht, Utrecht Province

Zeist, Utrecht Province

In Theehuis Rhijnauwen geweest? Deel je ervaringen!