• Gratis parkeren
Kasteel Kerckebosch(Zeist)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 79 per nacht.

Star Lodge Hotels(Utrecht)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Hotel Mitland(Utrecht)
  • Zwembad
Malie Hotel(Utrecht)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 30% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 30% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 114 per nacht.

• Roomservice
9 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een wandeling in de omgeving hier neergestreken.
Het is een klein maar gezellig cafe.
Je moet zelf bestellen aan de bar.
Ik vond het prettig dat er een aantal kleine(re) tafeltjes waren waar je alleen of met twee personen kunt zitten.
Het was koud dus de kop snert met roggebrood smaakte prima.

Verbleef: maart 2018, reisde alleen
9 februari 2018 beoordeeld

Een hele mooie, goede en vooral schone Stayokay, met grote ruime kamers. Mijn éénpersoonskamer had zelfs een douche op de kamer. Goed en gezellig restaurant, er dichtbij gelegen, waar een ruime keuze was aan eten en drinken. Aardige en behulpzame bediening. De ligging op het landgoed en de omgeving vond ik ook nog eens heel erg speciaal.

• Verbleef: februari 2018, reisde voor zaken
1 februari 2018 beoordeeld

De kamer was exact als verwacht, geen luxe maar dat wisten we van te voren. Alles was netjes schoon en het ontbijt was heerlijk! We hadden die dag een bruiloft en dit van te voren gemeld en toen was de vroege check-in geen probleem. Geweldig service! Iedereen was ontzettend vriendelijk en de omgeving is prachtig!
Wij waren met een gezin van 6, twee ouders en 2 volwassen kinderen met aanhang. Hebben een 6 persoonskamers geboekt met privé badkamer. Dit was top! 3 stapelbedden die prima liggen! Een eigen badkamer en een toilet apart daarvan.

• Verbleef: januari 2018, reisde met familie
4 december 2017 beoordeeld

Bij Stayokay Bunnik waan je in een super ontspannen omgeving. Landhuizen en oude boerderijen, wilde ganzen en de kromme rijn zig zaggen door het landschap. Een biologische maaltijd in de veldkeuken iets verderop of een pannenkoek in het restaurant achter de stay okay allemaal op loopafstand. Stay okay zelf ook een restaurant als je iets dichter bij wilt blijven.

• Verbleef: december 2017, reisde voor zaken
7 november 2017 beoordeeld

Het is heerlijk toeven in dit hostel. De landelijke omgeving is prachtig en je zit met de fiets zo in Utrecht-stad. Wij zijn hier slechts 1 nacht geweest en we willen zeker nog een keer terug! De check-in(zaterdagavond 21:00uur) was, door drukte, nogal rommelig. Daarna erg vriendelijk geholpen met het uitzoeken voor de vetrektijden van de trein. Zeker een aanrader dus!

• Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden