“lunch”

20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 21 Restaurants in Bilthoven
Keukens: Nederlands
8 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Heerlijke wijn, leuke bediening en gezellige setting. Als amuse kregen we aspergesoep , als afsluiter vers gebakken brownie bij de koffie.Een aanrader!

Datum van bezoek: mei 2019

25 maart 2019 beoordeeld

De ontvangst was goed. Als drank vroegen we een wijn, die zou passen bij het voorgerecht. Terwijl de ober aangaf te weten dat wij voor het restaurantweekmenu hadden gereserveerd stelde hij dat hij niet een begeleidende wijn kon adviseren omdat hij niet te wist wat we gingen eten. Terwijl we net aan het proosten waren met onze wijn werd de amuse in de vorm van aspergesoep werd opgediend. Kennelijk stond de soep al even op ons te wachten. De soep was overigens heerlijk. Daarna kwam, ook vrij rap, het voorgerecht, bestaande uit een paar vissoorten en kreeften die een beetje wanordelijk op een bord waren gegooid met een klap saus erop. Matige smaak. Het hoofdgerecht was lamsrack, normaal een favoriet van mij. Maar hier zat zoveel vet aan dat ik er wel een opmerking over moest maken. De bedienende jongedame verwees me naar de keuken omdat het hier handelde om een inkoopkwestie. Het dessert viel mee. Al met al kwam kregen wij de indruk dat hier het idee had postgevat: oh, een restaurant runnen kan toch iedereen?

Datum van bezoek: maart 2019
12 februari 2019 beoordeeld

Op een doordeweekse dag het besluit genomen even lekker te gaan lunchen bij Settlers. Stond al een tijd op nominatie om te bezoeken maar nooit aan toe gekomen. Ontvangst was prima, voldoende zitmogelijkheid. Service was bij binnenkomst al prima, lunchkaart eveneens. Gekozen voor Saté voor ondergetekende en vis voor de ander. Er werd een heerlijk biertje en een dito wijntje bij geschonken. Het bezoek bleek de moeite waard. Volgende keer maar eens een diner proberen....Top!.

Datum van bezoek: februari 2019
4 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gaan een paar keer per jaar naar Settlers. En we worden nooit teleurgesteld. Gisteren verjaardag van onze zoon gevierd. Speciale aandacht vh personeel voor de 10jarige. Geen moeite teveel. Super lieve jarige korting. En het eten was zoals gewend weer van super kwaliteit! Tot vlgd keer!

Datum van bezoek: december 2018
19 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de 2e keer met vrienden uitgebreid geluncht. Mooi opgediend, goede porties en uitstekend! De bediening is vriendelijk en goed. Ik, wij, gaan zeker weer.

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Settlers bekeken, bekeken ook

Bilthoven, Utrecht Province

De Bilt, Utrecht Province
Bilthoven, Utrecht Province

In Settlers geweest? Deel je ervaringen!