“Slechte bediening matige kwaliteit.”
Beoordeling van Brasserie Olivier

Brasserie Olivier
Geclassificeerd als nr. 11 van 17 Restaurants in Bilthoven
28 augustus 2020 beoordeeld

Vanmiddag voor het eerst sinds jaren weer eens broodje bij Olivier gaan eten. Helaas wat een teleurstelling. De bestelling wordt deels geleverd, bij navraag alsnog. Willen we nog wat bestellen, nergens personeel op het terras te zien. Geven wij aan dat wij niet tevreden zijn, over de kwaliteit en vooral de bediening, krijgen wij als antwoord: u bent niet de enige! Bedankt manager 1 voor de klantvriendelijkheid.

Datum van bezoek: augustus 2020

16 juli 2020 beoordeeld

De broodjes zijn hier echt de moeite waard. Wij hadden een ciabatta met tonijnsalade en een met humus en gegrilde groenten. Allemaal even smakelijk en verfijnd. Broodjes heerlijk kort in de oven geweest. Een prima maaltijd (stevige portie dus ook).

Datum van bezoek: juli 2020
21 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Nu 2 maal geweest, maar een matige lunch met matige bediening. Teleurstellend voor z’on prachtige locatie.

Datum van bezoek: januari 2020
27 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prettige lunchgelegenheid, ruime keus, vriendelijke bediening. Kan vrij vol zijn. Parkeren redelijk dichtbij, soms voor de deur.

Datum van bezoek: oktober 2019
8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zaak is mooi ingericht, heel smaakvol, mooi uitzicht, mooie schone ruime toiletten.

Heb in eerste instantie een ‘twaalfuurtje quiche’ besteld (soepje, quiche, salade), maar helaas was deze al op. Toen een club sandwich zalm besteld, toen die gebracht werd zag deze er anders uit dan ik normaal gewend ben; geen sandwiches die in driehoekjes zijn gesneden, maar een ciabatta bol met zalm, wat salade, ei met een grote saté prikker door het midden, verder was het bord leeg, geen garnering en dat voor €9,50. Als toetje de brownie met slagroom en ijs besteld, kreeg ik eerst alleen de brownie zonder ijs en slagroom, dit aangegeven. Aan het eind hebben we 2 keer om de rekening moeten vragen.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Brasserie Olivier bekeken, bekeken ook

Bilthoven, Utrecht Province

In Brasserie Olivier geweest? Deel je ervaringen!