“Pracht tent”
Beoordeling van Pand 1875

Pand 1875
Geclassificeerd als nr. 8 van 37 Restaurants in Steenwijk
Beschrijving: Wij zijn trots dat al het eten wat in onze keuken bereid wordt is gemaakt van verse producten. We maken geen gebruik van kant en klare producten om een eerlijke en werkelijke smaken in onze gerechten te waarborgen. Een vegetarisch, vis of vlees menu gemaakt op Frans, Scandinavische wijze met sommige smaken uit de rest van de wereld.
27 augustus 2020 beoordeeld

Super gezellige sfeer en enorm lekker eten. Een van de betere restaurants van Steenwijk. By far.

Dank voor de avond!

13 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten met ons gezin, voor hoofd en nagerecht waren allemaal heerlijk. We zijn allemaal met ronde volle buikjes naar buiten gerold.

Hier komen wij absoluut vaker terug

Datum van bezoek: juli 2020
12 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier hebben we met 4 personen voor oma’s verjaardag heerlijk gegeten. Mooie kaart, perfect gebakken varkens en ossenhaas!! Verscheidenheid aan bijgerechten je komt zeker niet te kort! De voor en nagerechten die wij hebben gehad waren ook erg lekker. Het is absoluut de moeite waard om hier te eten. De kwaliteit is zeer goed, de locatie heeft een leuke gezellige sfeer

Datum van bezoek: juli 2020
9 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier samen met mijn vriend gegeten voor mijn verjaardag, lekker buiten op het terras gezeten, eten was heerlijk en bediening ook erg goed, zeker een aanwinst voor Steenwijk!

9 augustus 2020 beoordeeld

Samen met mijn dochter daar gegeten, hadden allebei iets anders besteld en waren beide meer dan tevreden.
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.
In 1 woord top !

Reizigers die Pand 1875 bekeken, bekeken ook

Steenwijk, Overijssel
Steenwijk, Overijssel

In Pand 1875 geweest? Deel je ervaringen!