Beoordeeld op 10 december 2018

We hebben hier enkel gegeten. goed restaurant om een intiem diner te hebben, maar ook met kinderen ben je hier welkom
Waren op vakantie in de buurt bij een camping; vriendelijke bediening. komen hier beslist nog een keer terug, wellicht ook om een weekend in het hotel te boeken.

Je voelt je hier welkom.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 21 september 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk gedineerd. Alle gerechten van uitstekende kwaliteit. Vriendelijke bediening. Hondjes waren welkom in het restaurant. Van buiten misschien niet meteen herkenbaar als restaurant maar gewoon binnen gaan en genieten.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 27 augustus 2018

Tijdens de kunstmarktdagen ‘s avonds heerlijk gegeten in een verzorgd en prettig restaurant van dit plaatselijke hotel. Vriendelijke bediening en redelijke prijzen. Het restaurant neemt deel aan de AH-actie met een speciale menuprijs.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 14 mei 2018

Na aankomst kregen wij kamernr:8 een omgebouwde 1 persoonskamer met 2 bedden erin die niet echt schoon was (vloerbedekking en vieze plafonniere) wel mooie badkamer Oude gedateerde kamer. Gelukkig bleven we maar 2 nachtjes.
Dit komt niet overeen met de foto's van de standaardkamers van de website van het hotel
Wel vriendelijk personeel en het eten was goed maar terugkomen doen wij hier niet.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 12 mei 2018

Hotel De Rozenstruik is een uitstekend familiehotel met uiterst vriendelijk personeel en een voortreffelijke keuken, die ook tot uiting komt bij het uitgebreide ontbijtbuffet. Het hotel, dat op een paar minuten lopen van het gezellige centrum ligt, beschikt over comfortabele kamers met ruime badkamers. Achter het hotel bevindt zich een fraai terras met zonodig elektrische verwarming. Om toch een paar minpuntjes te noemen: de lounge - bij de receptie - is klein en kraanwater wordt in principe niet geserveerd. Een uitzondering wordt gemaakt als het water bestemd is voor het innemen van medicijnen.

Datum van verblijf: april 2018