Beoordeeld op 14 mei 2018

Na aankomst kregen wij kamernr:8 een omgebouwde 1 persoonskamer met 2 bedden erin die niet echt schoon was (vloerbedekking en vieze plafonniere) wel mooie badkamer Oude gedateerde kamer. Gelukkig bleven we maar 2 nachtjes.
Dit komt niet overeen met de foto's van de standaardkamers van de website van het hotel
Wel vriendelijk personeel en het eten was goed maar terugkomen doen wij hier niet.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 12 mei 2018

Hotel De Rozenstruik is een uitstekend familiehotel met uiterst vriendelijk personeel en een voortreffelijke keuken, die ook tot uiting komt bij het uitgebreide ontbijtbuffet. Het hotel, dat op een paar minuten lopen van het gezellige centrum ligt, beschikt over comfortabele kamers met ruime badkamers. Achter het hotel bevindt zich een fraai terras met zonodig elektrische verwarming. Om toch een paar minpuntjes te noemen: de lounge - bij de receptie - is klein en kraanwater wordt in principe niet geserveerd. Een uitzondering wordt gemaakt als het water bestemd is voor het innemen van medicijnen.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 12 mei 2018 via mobiele applicatie

Een fijn hotel en restaurant is echt een aanrader. Dit hotel heeft tegenwoordig een dependance ca 150 meter van het eigenlijke hotel. Mooi gelegen echt aan het begin van de hoofdstraat. De kamers zijn mooi ingericht met heel veel foto's van de galerie dat er beneden zit. Het restaurant is heel erg goed en zeer aan te bevelen. Vooral de mogelijkheid om whisky bij je gerechten te kiezen is een extra leuke mogelijkheid. De bediening is heel erg vriendelijk en behulpzaam en zorgt voor een aangename sfeer.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 31 maart 2018

Prima hotel, fijne kamer, heerlijk bed, aardige staff, fantastische keuken, verfijnd gegeten, bij elk gerecht whiskey en wijn advies, gezellig restaurant, ontbijtbuffet is uitgebreid, op loopafstand van centrum.
1 klein 'min' punt, wij waren in kamer 1 en doordat het raam klein is en helemaal in de hoek zit is de kamer wat donker, wij moesten ook overdag het licht aan doen.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 18 maart 2018 via mobiele applicatie

Twee nachtjes hier geslapen. Ruime kamer. Schone badkamer. Heerlijke bedden. Groot raam ,dus lichte kamer. Hetwas n koud weekend,maar in de kamer kregen wij het niet warm. Ook al zetten wij de verwarming op zijn hoogst,je voelde wat wind langs je heen.
In de badkamer is een douchegordijn. Zit dat niet goed dicht dan is de rest vd badkamer ook nat.
En wat we jammer vonden de gehorige kamers. Boven ons was iemand om 07:00 uur al rond aan het lopen.

Restaurant is gezellig aangekleed met wat zitjes. Hier ook smorgens ontbeten. Overzichtelijk ontbijt met heerlijk brood/broodjes,suikerbrood en roggebrood. Zoet en hartig beleg. Eieren. Yoghurt en nog wat zoete lekkernijen. Precies voldoende. Vriendelijk personeel. Gemoedelijk. Kleinschalig. Huizelijk. Een aanrader.
En op loopafstand (5 min. )naar Ootmarsum.

Geweldig!

Datum van verblijf: maart 2018