“Verrassend lekker!!!!!”

Restaurant de Pastorie
Geclassificeerd als nr. 1 van 23 Restaurants in Ootmarsum
Keukens: Europees
31 mei 2018 beoordeeld

Verrassend lekker!. Mooie kaart, mooie gerechten en heel subtiel opgemaakt. Wil je echt lekker eten reserveer dan een plekje in dit restaurant. Heerlijke wijnen. Uitkijk op een pleintje.
Restaurant is naast het nieuwe museum van Ton Schulten.

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De fraaie inrichting en de verzorgde informatie gaven meteen een goed gevoel. Het driegangenmenu dat wij kozen kwam, na een lekkere amuse, fraai gepresenteerd op de mooi gedekte tafel. Mooie producten die zeer bekwaam zijn verwerkt met als resultaat een zeer smakelijke maaltijd. We komen zeker terug!

24 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tgv 5 jarig bestaan heeft de Pastorie een aantrekkelijk 3 gangen keuzemenu op de kaart staan; incl 2 drankjes en koffie voor nog geen 30 euro. Ze hebben geheel aan de verwachting van het nr 1 restaurant van Ootmarsum voldaan: het was goed verzorgd, erg lekker (een beetje veel zout misschien) en een attente bediening. Ik had sukade als hoofdgerecht die boterzacht was. De andere disgenoten, aldus hun oordeel, heerlijke rode poon. De goed voorverwarmde borden waren een kadootje.

18 februari 2018 beoordeeld

We hadden een salade met gerookte soorten vis besteld en een wijn erbij. Deze wijn was niet beschikbaar en toe stelde onze gastheer een betere wijn voor voor dezelfde prijs. Echt waar, deze man heeft daarmee zijn gastheerschap bevestigd. De keuken was geweldig, want we hebben heerlijk gegeten en de wijn was werkelijk bovenverwachting. De volgende wanneer we weer in Ootmarsum zijn, gaan we zeker terug. Sterker nog, ik ga voortaan salade met vis tijdens de lunch bestellen sinds deze ervaring.Top!!

14 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de horeca in Ootmarsum springt deze plek er voor mij altijd positief uit. Vriendelijke bediening en een kaart met mooie en ook smaakvolle gerechten. Zeer goed!

Reizigers die Restaurant de Pastorie bekeken, bekeken ook

In Restaurant de Pastorie geweest? Deel je ervaringen!