“Ga zo door!”

Restaurant de Pastorie
Geclassificeerd als nr. 1 van 25 Restaurants in Ootmarsum
Keukens: Europees
24 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tgv 5 jarig bestaan heeft de Pastorie een aantrekkelijk 3 gangen keuzemenu op de kaart staan; incl 2 drankjes en koffie voor nog geen 30 euro. Ze hebben geheel aan de verwachting van het nr 1 restaurant van Ootmarsum voldaan: het was goed verzorgd, erg lekker (een beetje veel zout misschien) en een attente bediening. Ik had sukade als hoofdgerecht die boterzacht was. De andere disgenoten, aldus hun oordeel, heerlijke rode poon. De goed voorverwarmde borden waren een kadootje.

18 februari 2018 beoordeeld

We hadden een salade met gerookte soorten vis besteld en een wijn erbij. Deze wijn was niet beschikbaar en toe stelde onze gastheer een betere wijn voor voor dezelfde prijs. Echt waar, deze man heeft daarmee zijn gastheerschap bevestigd. De keuken was geweldig, want we hebben heerlijk gegeten en de wijn was werkelijk bovenverwachting. De volgende wanneer we weer in Ootmarsum zijn, gaan we zeker terug. Sterker nog, ik ga voortaan salade met vis tijdens de lunch bestellen sinds deze ervaring.Top!!

14 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de horeca in Ootmarsum springt deze plek er voor mij altijd positief uit. Vriendelijke bediening en een kaart met mooie en ook smaakvolle gerechten. Zeer goed!

5 februari 2018 beoordeeld

Brasserie (want gezien de erg beperkte kaart kan je dit bezwaarlijk een op en top restaurant noemen) gelegen naast het Ton Schulten museum aan het Ton Schultenplein, dus vermoedelijk is Ton Schulten hier ook nog eens de eigenaar van. (Zoals wellicht de helft van Ootmarsum, maar dit even terzijde...). Beminnelijke man, daar niet van. Maar deze Brasserie serveert correcte getechten tegen een schappelijke prijs, niet meer maar ook niet minder. Porties zijn behoorlijk groot, dus dat zit wel goed. Je gaat er niet met honger buiten, maar verwacht geen culinaire hoogstandjes.
Hier kan je niet veel verkeerd mee doen.’’

29 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke ontvangst. Wij hebben hier heel lekker gegeten. Prachtig opgemaakte borden. Net schilderijtjes en heerlijk eten. Alleen zijn de porties piepklein, met name de vegetarische gerechten. Ik schat maar 350 calorieën voor een voor- en hoofdgerecht samen. . Echt veel te weinig als je de hele dag gewandeld hebt. Het blijft eenhardnekkig misverstand dat vegetariërs allemaal op dieet zijn. Jammer, bij ruimere porties had ik 5 sterren gegeven

Reizigers die Restaurant de Pastorie bekeken, bekeken ook

In Restaurant de Pastorie geweest? Deel je ervaringen!