“Niet slecht, gewoon...een brasserie.”
Beoordeling van Restaurant de Pastorie

Restaurant de Pastorie
Geclassificeerd als nr. 1 van 24 Restaurants in Ootmarsum
Keukens: Europees
5 februari 2018 beoordeeld

Brasserie (want gezien de erg beperkte kaart kan je dit bezwaarlijk een op en top restaurant noemen) gelegen naast het Ton Schulten museum aan het Ton Schultenplein, dus vermoedelijk is Ton Schulten hier ook nog eens de eigenaar van. (Zoals wellicht de helft van Ootmarsum, maar dit even terzijde...). Beminnelijke man, daar niet van. Maar deze Brasserie serveert correcte getechten tegen een schappelijke prijs, niet meer maar ook niet minder. Porties zijn behoorlijk groot, dus dat zit wel goed. Je gaat er niet met honger buiten, maar verwacht geen culinaire hoogstandjes.
Hier kan je niet veel verkeerd mee doen.’’

29 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke ontvangst. Wij hebben hier heel lekker gegeten. Prachtig opgemaakte borden. Net schilderijtjes en heerlijk eten. Alleen zijn de porties piepklein, met name de vegetarische gerechten. Ik schat maar 350 calorieën voor een voor- en hoofdgerecht samen. . Echt veel te weinig als je de hele dag gewandeld hebt. Het blijft eenhardnekkig misverstand dat vegetariërs allemaal op dieet zijn. Jammer, bij ruimere porties had ik 5 sterren gegeven

21 oktober 2017 beoordeeld

Erg vriendelijke en correcte bediening met professionele uitleg over de gerechten en de wijnen. Topkwaliteit produkten, heel smaakvol en lekker klaargemaakt en supermooi en 'classy' op het bord getooid. Jammie !

11 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De lunch gebruikt bij de Pastorie. Gekozen voor een salade met geitenkaas. Lekker van smaak, geserveerd met een warm broodje. Vind wel de prijs (€13,50) behoorlijk aan de maat. Glaasje wijn was heerlijk en de bediening vriendelijk.

30 september 2017 beoordeeld

Geen gekonkelfoes met verdekkende sausen.Frisse,verse eetwaren allerlei met toch dat andere toetsje van de chef.Er was een drukke winkelopeningsreceptie gaande,toch werden wij keurig bediend.

Reizigers die Restaurant de Pastorie bekeken, bekeken ook

In Restaurant de Pastorie geweest? Deel je ervaringen!