Beoordeeld op 29 augustus 2018

Wij vonden alles heel mooi,en waren helemaal tevreden. Vriendelijk personeel en supper lekker gegeten. Zullen er zeker nog eens terug gaan. Wat ons ook heel mooi lijkt om in de herfst of winter nog eens te gaan, dan is de beleving toch weer heel anders.Het Kunst stadje Ootmarsum is zeker een bezoek waard,heel gezellig met galerie 's en musea plus leuke winkeltjes!

Kamertip: Wij hadden een standaard kamer die heel mooi was met balkon.
Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Relais & Chateaux
Beoordeeld op 9 augustus 2018

Erg mooi hotel, prima ruime kamer. Gelukkig een ruime douche in plaats van een badkuip. Heerlijk rustige airco, eenvoudig bedienbaar kluisje, fijn terrasje. Ontvangst vriendelijk, correct. Ook de avondservice vinden wij erg fijn, heerlijk om met mooi weer nog even extra handdoeken te kunnen krijgen.
De tuin is prachtig aangelegd en onderhouden. Heerlijk schaduwrijk en sfeervol terras en een mooi niet te groot zwembad buiten met voldoende parasols en ligbedden. Ook een mooi binnenzembad, sauna etc. aanwezig.
Het ontbijt was heel goed, heerlijke verse producten. We hebben ook 2 keer gedineerd en een keer gelunched. In het algemeen is de bediening goed en attent. Een enkele keer moesten we heel lang wachten om opgemerkt te worden, 1 keer bij het ontbijt en 1 keer bij de lunch. De prijzen vinden we aan de hoge kant, de gerechten zijn goed en lekker maar niet heel bijzonder. Voor een glas open huiswijn wordt bijna 8€ gevraagd, dat vinden we wel erg ruim betaald. Een flesje water bij het zwembad a 6,5€ idem. De minibar rekent wel weer heel redelijke prijzen.
Nog een kritische opmerking: bij het ontbijt wordt gevraagd of je die avond dineert, echter dat betekent geen gereserveerde tafel. Wij moesten maar een plekje zoeken (wat ons tamelijk onverschillig werd meedegedeeld), en dat bleek er niet meer te zijn (tafel voor 2). We vonden zelf wel een tafel voor 4, en er was nog een lange tafel voor 6 vrij, waar later een ander stel ging zitten. Dat laatste is een niet erg gezellige manier om met z’n tweeen te dineren. Het is ons niet duidelijk waarom je ‘s ochtends al moet aangeven of je wilt dineren. Misschien voor de keuken handig maar als gast heb je daar niets aan.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 1 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wat een beauty! De toevoeging park is spot on in de naam van dit prachtige etablissement. Drie jaar geleden is het compleet gerenoveerd. De mooie strakke en ruime kamers hebben alle airco. De junior suite die we hebben is een aanrader. Vorig jaar is ook het park ge-upgrade met unieke verlichting. Dus ‘s avonds na het eten rondje in eigen park. Verder is er een binnen- en buitenzwembad, een gym en welnesscentrum. Het zeer nabij gelegen oude en historische centrum van Ootmarsum is een van Nederlands mooiste parels! Het stadje is trouwens de oudste in Twente en barst van de kunstenaars! Wij komen terug!!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 22 juli 2018

Een geweldig hotel met een schitterend buiten zwembad. Ruime, lichte kamers. Een goed ontbijt met veel variatie. Gelegen op 500 meter van het centrum van Ootmarsum. In augustus een geweldige kunstbeurs.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 23 juni 2018 via mobiele applicatie

De frequentie van ons bezoek aan de Wiemsel moet omhoog. De voorlaatste overnachting was in 1981 ter gelegenheid van onze eerste huwelijksnacht. En dat wilden we nog wel eens beleven. En ja hoor, na zoveel mooie jaren is de Wiemsel nog steeds hét hotel in de wijde omgeving van Ootmarsum. De kamer is uitmuntend, het park is groots en kleurrijk en biedt rust en ruimte, het ontbijt is ongekend gevarieerd en smakelijk. Het team is vriendelijk en professioneel. Het hotel is gewoon af. En het is de prijs zeker waard. Ga trouwen en geniet!

Datum van verblijf: juni 2018