Beoordeeld op 3 september 2018

Wij hebben hier begin augustus 2 nachten gelogeerd en het prima naar ons zin gehad. De B&B heeft een perfecte locatie: je loopt binnen een paar minuten in het centrum van Ootmarsum. Wil je wat verder dan kun je 2 fietsen lenen. In de gemeenschappelijke ruimte (in jaren 70 retro stijl ingericht) liggen een aantal leuke ritten in de omgeving.
De kamer was prima, wel wat warm maar ja, met de tropische temperaturen van die periode hou je de warmte niet eenvoudig buiten. De dag begon met een uitgebreid ontbijt en een vrolijk verhaal met tips van gastheer Erik. De voorzieningen in de kamer waren behoorlijk nieuw en prima: goed bed, mooie ruime badkamer en een leuk zitje waar je kon uitpuffen na een lange dag.
Kortom, een aanrader en als we weer eens naar Ootmarsum komen weten we wel waar we gaan logeren!

Beoordeeld op 18 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wij kwamen aan in oase van rust! Mooie kamer, heerlijk ruim. Geweldig goed bed, beddengoed rook heerlijk fris. Mooie badkamer. Uitgebreid ontbijt. Gezellige gastheer. Mochten zijn fietsen gebruiken. Komen zeker terug.

Beoordeeld op 2 augustus 2018

Op Booking.com deze B&B gevonden. De waardering is 9.8, dus dat sprak ons heel erg aan. We werden uiterst vriendelijk ontvangen en direct met de bagage geholpen. Deze b&b heeft 2 grote kamers. Zeer ruim, met fantastische bedden, een apart zitje met comfortabele stoelen. TV en een goede waaier voor deze warme dagen. Water op de kamer. Een zeer mooie en schone badkamer met alles wat je nodig hebt. Een gemeenschappelijke ruimte waar het royale ontbijt wordt geserveerd. Niets is hier teveel. Op 50 meter van het centrum en parkeerplaatsen in de straat. Top locatie. Wij komen hier zeker terug. Niet geschikt voor mensen slecht ter been, je moet 1 trap op.