“Prachtige kerk.”
Beoordeling van Sint Simon en Judaskerk

Sint Simon en Judaskerk
Geclassificeerd als nr. 9 van 17 dingen om te doen in Ootmarsum
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
31 mei 2018 beoordeeld

Mooie kerk om te bezoeken. Goed onderhouden. Even een rustmomentje aan een leuk plein waar het goed toeven is.

8 mei 2018 beoordeeld

Dit is een mooie romaanse kerk. De kerk straalt vanbinnen rust uit en heeft een mooie centrale plek in het centrum.

30 april 2018 beoordeeld

Als je dan toch in Ootmarsum bent en de deur van de kerk staat open, loop dan even binnen. Dat is zeker de moeite waard.

29 oktober 2017 beoordeeld

We waren in Ootmarsum en we bezochten natuurlijk ook de kerk. Het is een mooie kerk. Er was een gids die ons uitgebreid uitleg gaf. Deze uitleg droeg goed bij aan ons bezoek. De gids vertelde ook waarom de kerktoren afwijkt van de bouw van de rest van de kerk. Ook bleek het zeer fraaie orgel net in restauratie te staan.

Deze kerk is zeker een bezoek waard en is een rustpunt in de hectiek van deze tijd.

Bekijk meer beoordelingen
21 september 2017 beoordeeld

Centrum van Ootmarsum is mooi en authentiek. Het brzoeken waard dus. De Hh SenJ kerk is dasrvan de bekroning

Reizigers die Sint Simon en Judaskerk bekeken, bekeken ook

In Sint Simon en Judaskerk geweest? Deel je ervaringen!