“Dit moet je beslist gezien hebben.”

Atelier- galerie Annemiek Punt
Geclassificeerd als nr. 4 van 17 dingen om te doen in Ootmarsum
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
Nuttige informatie: Rolstoeltoegang
31 mei 2018 beoordeeld

Annemiek punt heeft haar atelier hier gevestigd. In heel Ootmarsum kom je haar mooie glaswerk tegen. Ze heeft de ramen van de grote kerk in Delft ontworpen en gemaakt.
Grote kans dat zij aanwezig is tijdens uw bezoek.
Mooie vazen en wanddecoratiestukken. Ook sieraden maakt zij tegenwoordig.
Een bezoek waard!

5 maart 2018 beoordeeld

Een bezoek aan deze galerie leert duidelijk dat je met glaskunst een grote variatie van interieurartikelen kan maken zowel voor eigen woning als in grotere plaatsen als kerken, ontmoetingshuizen... Je kan ook in opdracht laten werken. Deze kunstenares is zeer creatief en zeer produktief. De tentoongestelde creaties gaan van eerder gewoon tot fantastisch. De prijzen variëren maar je moet toch aardig in je geldbeugel tasten. Voor bepaalde werken kan je ook kiezen voor replica's voor een tiende van de prijs. Mooie verpozing tijdens een bezoek en wandeling door Ootmarsum

2 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze kunstenares heeft het werken met glas verheven tot echte kunst. Met een hoofdletter K. Ook haar schilderijen zijn indrukwekkend.

26 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De galerie heeft aardige gastvrouwen die je goed het verhaal kunnen vertellen. Mooie glaskunstwerken. Maar je moet er van houden.

Bekijk meer beoordelingen
6 april 2017 beoordeeld

Wij zijn de trotse eigenaars van een prachtig kunstwerk van Annemiek Punt. Haar galerie is een mooie en lichte kunstruimte, echt de moeite van een bezoek waard! In de galerie kregen we uitleg, we zijn vriendelijk geholpen en komen bij ons volgende bezoek aan ootmarsum zeker terug.
Bovendien wordt tijdens een bezoek snel duidelijk dat ANnemiek tot de top van de glaskunst behoort. Ze hebben indrukwekkende foto's hangen van haar kerkraam in Delft (dat is onthuld door prinses Margriet).

Reizigers die Atelier- galerie Annemiek Punt bekeken, bekeken ook

In Atelier- galerie Annemiek Punt geweest? Deel je ervaringen!