“Een prachtige galerie met glaswerk”

Atelier- galerie Annemiek Punt
Geclassificeerd als nr. 4 van 17 dingen om te doen in Ootmarsum
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
Nuttige informatie: Rolstoeltoegang
26 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De galerie heeft aardige gastvrouwen die je goed het verhaal kunnen vertellen. Mooie glaskunstwerken. Maar je moet er van houden.

6 april 2017 beoordeeld

Wij zijn de trotse eigenaars van een prachtig kunstwerk van Annemiek Punt. Haar galerie is een mooie en lichte kunstruimte, echt de moeite van een bezoek waard! In de galerie kregen we uitleg, we zijn vriendelijk geholpen en komen bij ons volgende bezoek aan ootmarsum zeker terug.
Bovendien wordt tijdens een bezoek snel duidelijk dat ANnemiek tot de top van de glaskunst behoort. Ze hebben indrukwekkende foto's hangen van haar kerkraam in Delft (dat is onthuld door prinses Margriet).

2 maart 2017 beoordeeld

heel vriendelijk onthaal. Heel mooie expositieruimte. Je krijgt meteen uitleg en toelichting zonder dat men opdringerig is. frisse kleuren

23 januari 2017 beoordeeld

zeer professioneel, mooi werk, mooie tekening en ontwerp voor de kerk in Delft. goede prijzen echt vakwerk. ik zie vele navolgers in Ootmarsum wat ik persoonlijk jammer vindt, niet alles is dan even goed.

Bekijk meer beoordelingen
14 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In deze galerie kom je in een oase van rust, licht en kleur. Prachtige kunstwerken en indrukwekkende uitleg over vervaardiging glas-in-loodramen. Een galerie vol passie...ik heb genoten!

Reizigers die Atelier- galerie Annemiek Punt bekeken, bekeken ook

In Atelier- galerie Annemiek Punt geweest? Deel je ervaringen!