“vriendelijk onthaal”

Atelier- galerie Annemiek Punt
Geclassificeerd als nr. 4 van 17 dingen om te doen in Ootmarsum
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
Nuttige informatie: Rolstoeltoegang
2 maart 2017 beoordeeld

heel vriendelijk onthaal. Heel mooie expositieruimte. Je krijgt meteen uitleg en toelichting zonder dat men opdringerig is. frisse kleuren

23 januari 2017 beoordeeld

zeer professioneel, mooi werk, mooie tekening en ontwerp voor de kerk in Delft. goede prijzen echt vakwerk. ik zie vele navolgers in Ootmarsum wat ik persoonlijk jammer vindt, niet alles is dan even goed.

14 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In deze galerie kom je in een oase van rust, licht en kleur. Prachtige kunstwerken en indrukwekkende uitleg over vervaardiging glas-in-loodramen. Een galerie vol passie...ik heb genoten!

10 oktober 2016 beoordeeld

Ik ben een grote liefhebber van glaskunst, haar werken worden vaak geïmiteerd maar altijd zie je de hand van Annemiek als ze het zelf gecreëerd heeft. prijzen zijn vrij hoog maar je bent wel altijd een uniek kunstwerk.

Bekijk meer beoordelingen
7 september 2016 beoordeeld

Zeker een aanrader om te bezoeken.Zeer kunstige glassculptures met de meest bizare vormen en speling met licht en kleuren.

Reizigers die Atelier- galerie Annemiek Punt bekeken, bekeken ook

In Atelier- galerie Annemiek Punt geweest? Deel je ervaringen!