Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Vooral leuk voor de beelden

Beoordeeld op 4 juni 2018
SandS1967
Amsterdam, Nederland
Leuk

Midden in Ootmarsum ligt het museum, je ziet er verschillend werk het is leuk om rond te kijken ,ga ... meer lezen

Beoordeeld op 19 augustus 2017
ankesander
Den Haag, Nederland
Lees alle 33 beoordelingen

Beoordeeld op 2 augustus 2018

Een museum met werk van de Ootmarsumse kunstenaar Ton Schulten. Met mooie beeldentuin en interessante documentaire over deze bijzondere man

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 4 juni 2018

Het museum is in een mooi gebouw met een lunchroom onder hetzelfde dak. De kunst wordt mooi tentoongesteld: ruimtelijk, over 2 verdiepingen en met een buiten. Van de schilderijen waren we niet zo onder de indruk, dat zijn er vooral veel van hetzelfde. Wij hebben met name plezier beleefd aan de beelden van diverse kunstenaars die erg de moeite waard zijn.

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 31 mei 2018

Als je van kleur houdt en mooie lichtinvalshoeken is dit museum de moeite waard van het bezoeken. Veel schilderijen van Ton Schulten maar ook leuke cadeau artikelen te koop. Museum is net een jaar oud, mooi ingericht met diverse zitmogelijkheden.
Rolstoelvriendelijk.

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 23 februari 2018 via mobiele applicatie

Bijna 20 jaar geleden kwamen we ook in Ootmarsum en zijn we ook in dit museum, annex galerie geweest. De stijl van schilderen en de gebruikte kleuren zijn nog dezelfde als toen. Wij houden er niet zo van, maar blijkbaar anderen wel.

Datum van activiteit: februari 2018
Beoordeeld op 14 februari 2018 via mobiele applicatie

Wanneer je in Ootmarsum komt is het aan te raden hier langs te gaan. Alleen het voorgedeelte met prachtige kunststukken is al een bezichtiging waard.

Datum van activiteit: februari 2018