“Vooral leuk voor de beelden”
Beoordeling van Museum Ton Schulten

Museum Ton Schulten
Geclassificeerd als nr. 3 van 17 dingen om te doen in Ootmarsum
Type: Kunstmusea, Musea
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
4 juni 2018 beoordeeld

Het museum is in een mooi gebouw met een lunchroom onder hetzelfde dak. De kunst wordt mooi tentoongesteld: ruimtelijk, over 2 verdiepingen en met een buiten. Van de schilderijen waren we niet zo onder de indruk, dat zijn er vooral veel van hetzelfde. Wij hebben met name plezier beleefd aan de beelden van diverse kunstenaars die erg de moeite waard zijn.

Datum van activiteit: juni 2018

31 mei 2018 beoordeeld

Als je van kleur houdt en mooie lichtinvalshoeken is dit museum de moeite waard van het bezoeken. Veel schilderijen van Ton Schulten maar ook leuke cadeau artikelen te koop. Museum is net een jaar oud, mooi ingericht met diverse zitmogelijkheden.
Rolstoelvriendelijk.

Datum van activiteit: augustus 2017
23 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijna 20 jaar geleden kwamen we ook in Ootmarsum en zijn we ook in dit museum, annex galerie geweest. De stijl van schilderen en de gebruikte kleuren zijn nog dezelfde als toen. Wij houden er niet zo van, maar blijkbaar anderen wel.

Datum van activiteit: februari 2018
14 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wanneer je in Ootmarsum komt is het aan te raden hier langs te gaan. Alleen het voorgedeelte met prachtige kunststukken is al een bezichtiging waard.

Datum van activiteit: februari 2018
Bekijk meer beoordelingen
16 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ton Schulten is een kunstenaar die groot is geworden in een specifiek genre, acryl, semi-abstracte landschappen, veel kleur en harmonie. De laatste jaren verschuift dat ook naar bloemen. Het blijft altijd herkenbaar. De prijzen zijn voor de gewone portemonnaie onbetaalbaar of je moet een zeefdruk kopen. Het museum zelf is smaakvol ingericht en er staan zowaar ook nog stukken van enkele andere kunstenaars.

Datum van activiteit: november 2017

Reizigers die Museum Ton Schulten bekeken, bekeken ook

Ootmarsum, Overijssel

In Museum Ton Schulten geweest? Deel je ervaringen!