“zeer mooi Museum zeker een bezoek waard voor liefhebber van kunst”
Beoordeling van Museum Ton Schulten

Museum Ton Schulten
Geclassificeerd als nr. 3 van 17 dingen om te doen in Ootmarsum
Type: Kunstmusea, Musea
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
1 augustus 2017 beoordeeld

zeker een bezoek waard voor liefhebber van kunst , in Ootmarsum zal je meerdere musea zien van deze orde .

Datum van activiteit: juli 2017

7 juni 2017 beoordeeld

Ben een fan van de schilder en ik bezocht voor de 2e keer dit museum. Ook een bezoek aan de galerie is de moeite waard.

Datum van activiteit: februari 2017
5 juni 2017 beoordeeld

Wie Ootmarsum bezoekt, moet gewoon even binnen lopen bij de galerie waar altijd weer nieuw markant werk van Ton Schulten hangt. Tussen de schilderijen staat ook het nodige beelden van aardewerk en brons, onder anderen van Nel Knoop.

27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De galerie bestaat uit 2 gebouwen gescheiden door een straatje in het midden van Ootmarsum. Uiteraard hangen er veel schilderijen van Ton Schulten maar de keramiek bronzen en glaswerk van vele verschillende kunstenaars. Dus als je de schilderijen minder mooi vindt is er meer dan voldoende te zien.

Bekijk meer beoordelingen
17 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Door heel Ootmarsum zijn veel galeries, oa het museum Ton Schulten. Er is voor elk wat wils en wij hebben met veel plezier een grote ronde gelopen en ons vergaapt aan het een en ander.

Reizigers die Museum Ton Schulten bekeken, bekeken ook

Ootmarsum, Overijssel

In Museum Ton Schulten geweest? Deel je ervaringen!