TripAdvisor

“Lopend buffet”

Chinees Kantonees Japans Restaurant China Tuin
Geclassificeerd als nr. 6 van 31 Restaurants in Ommen
Keukens: Chinees
Beschrijving: China Tuin is voor iedereen die van de verfijnde delicatessen van de Oosterse keukens houdt en in een gezellige en aangename sfeer hiervan wilt genieten. Graag willen wij u kennis laten maken met ons vernieuwde all-in cuisine concept! Voor een vast bedrag kunt onbeperkt genieten van onze diverse Oosterse keukens met live cooking inclusief huiswijnen, bier, frisdranken, koffie en thee. U kunt uiteraard ook terecht voor partijen, groepen, bruiloften of voor een intiem etentje. Voor grote groepen, zakendiners/vergaderingen hebben wij een aparte zaal. Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen. Een greep uit onze culinaire aanbod: - Japanse teppanyaki (live cooking) - Uitgebreide Aziatisch buffet - Vers gerolde Japanse sushi - Salade & vruchtenbuffet - Chocolade fontein - Grande dessert buffet Wilt u ook thuis van onze culinaire kookkunsten genieten, dan kunt u terecht bij onze afhaalservice. Daarnaast hebben wij een speciaal menu samengesteld voor 2 personen!
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier wel vaker en het is altijd prima in orde. Vis of vlees laten grillen of zelf warme of koude gerechten/drinken pakken. En als afsluiting ijs of diverse lekkernijen als dessert, het zit allemaal in de all-in prijs. Prima voor elkaar!

Datum van bezoek: september 2019

6 september 2019 beoordeeld

We zijn hier al een aantal keren wezen dineren, vooraf reserveren is gewenst. Maar dat is geen probleem. Woensdag telefonis h een reservering gedaan helemaal prima.
Het buffet is uitgebreid en volop keuze. Warme en koude gerechten voor elk wat wils. Het eten smaakte prima. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: augustus 2019
2 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij Restaurant China Tuin in Ommen. Bij binnen komst vriendelijk ontvangen. Wij werden naar onze tafel gebracht waar we uitleg kregen over het buffet en waar we de drankjes konden halen. Het restaurant zag er keurig , schoon en verzorgt uit. Het eten was was ook goed. Er was voldoende keuze en de bereiding was goed. De kok bij de bakplaat deed goed zijn best om het eten op goede wijze te bereiden. Ook bij de toetjes en de ijsbar was voldoende keuze. Na het nuttigen van een kopje koffie gingen wij met een voldaan gevoel naar huis.

Datum van bezoek: augustus 2019
17 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zo'n 6 a 7 x per jaar halen wij bij dit restaurant eten op. Nooit geen klachten tot vandaag de nassi was een kleffe rijst met wat prei ed er door. Was een tegenvaller.

Datum van bezoek: maart 2019
11 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn om te eten met groepen, af te halen, zeker beter als gemiddelde, goed eten! Als het kan halen we hier graag eten op. Bediening uitstekend, vriendelijk!

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Chinees Kantonees Japans Restaurant China Tuin bekeken, bekeken ook

Ommen, Overijssel

In Chinees Kantonees Japans Restaurant China Tuin geweest? Deel je ervaringen!