Beoordeeld op 2 juli 2020

Kamer op 1ste verdieping. Nogal oude meuk. Bed te zacht en de douche geeft alleen lauw water. Personeel is erg aanwezig. Hotel zeer gehorig. Mooie ligging. Hiervoor is de prijs niet in verhouding met de kwaliteit.

Datum van verblijf: mei 2020
Beoordeeld op 13 juni 2020 via mobiele applicatie

Het hotel ligt in mooie loomrijke omgeving en biedt genoeg parkeer ruimte. Ook voor de fietsen is er een overdekte stalling.

Het ontvangst was erg hartelijk en al het personeel is zeer vriendelijk en gezellig.

Wij hadden de goedkoopste kamer geboekt, wordt verkocht als een 'Charme kamer', als de kamer iets niet heeft is het charme. Deed ons een beetje denken aan een logeer kamerkamer, die je inricht met overgebleven meubulair. Er stonden 2 jaren 80 vergaderzaal stoelen op de kamer die letterlijk tot op de draad versleten waren. De kamer was wel schoon, alles functioneerde en een prima boxspring.

Waar ze in excelleren is hun keuken, absoluut top!!! Je moet hier zeker eten als je hier slaapt.

Ontbijt keurig.

Het heerlijke eten en vriendelijke personeel maken de kamer zeker goed. Maar met gerenoveerde kamers zou het een echte topper zijn.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 28 mei 2020

Fietsen in de omgeving van Ommen was uitgangspunt. Dit hotel gekozen mede op basis van beoordelingen die de keuken roemden. Dit werd helemaal waarheid: culinair hoogstandje, vooral het 4 gangen menu. De gastvrijheid van het hotel is tevens meer dan goed. Goede tips voor fiets- en wandelroutes.
Een kamer begane grond met eigen terrasje is aan te bevelen.
Ik wil zeker niet onvermeld laten dat in het Coronatijdperk, dat heel lastig is, hier heel goed mee werd omgegaan.
Echt een aanrader!!

Kamertip: Begane grond
Datum van verblijf: mei 2020
Beoordeeld op 7 november 2019 via mobiele applicatie

Hotel Wildthout is een charmehotel en dat klopt helemaal.
Er zijn verschillende kamers en prijzen.
De comfort kamers zijn allemaal verschillend van grootte want deze zijn gesitueerd in het landhuis.
De luxe kamers zijn op de begane grond en gewoonweg goed.
En vooral schoon!
Al het personeel is zeer vriendelijk.
Ontbijt oké in de mooie serre.
Maar het restaurant is geweldig goed, met mooie heerlijke gerechten.
Werkelijk een restaurant om voor om te rijden.Chapeau!

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 8 juli 2019

Onze eerste kennismaking met Hotel Wildschut was een zeer aangename. De ontvangst was allerhartelijkst bijna op het persoonlijke af.
Uitstekende kamers (recentelijk gerenoveerd) met een heus Nespresso koffiezetapparaat op de kamer. Terras met uitzicht op tuin. Zeer schoon. Uitstekende bedden. Prima douche en toiletvoorziening. Min puntjes (eigenlijk in onze perceptie verwaarloosbaar) een gratis föhn moest je ophalen bij de receptie en in de info. map werd gesproken over een extra hoofdkussen in de kast vd kamer echter die was niet aanwezig. Mbt het restaurant. Een zeer gevarieerde en originele kaart. Uit de samenstelling vd gerechten merk je snel dat je hier te maken hebt met een chef kok die van experimenteren houdt (licht Aziatische invloeden). Dat is ook te merken wanneer je eea op je bord hebt. Ware kunstwerken met prachtige smaaksensaties. Chefkok Dylan en zijn team zijn een aanwinst voor het hotel en hun gasten. ook de bediening is perfect. Vriendelijk, voorkomend aandacht voor hun gasten. Een weekendje Wildthout? Gewoon doen!!!

Datum van verblijf: juli 2019