Beoordeeld op 13 juli 2020

We hebben eerst gebruik gemaakt van de sauna. Erg prettige sfeer, heel rustig, genoeg variëteit: drie sauna's, Turks stoombad, infrarood, zwembad.. Daarna naar onze hotelkamer gegaan. Een ruimte kamer met een ruime badkamer. Er was geen koelkast en daar hebben we wel op gerekend. Verder geen waterkoker om een kopje thee of koffie te maken. Het bed lag heerlijk. De douche gaf wisselend koud en warm water en er was geen plankje om je shampoo e.d. op te zetten. Het gordijn was erg dun en hierdoor in de ochtend fel licht in de kamer. De omgeving was prachtig.

Kamertip: Kamer 407 zit naast een lift. Geeft veel lawaai.
Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 14 juni 2020

Twee nachten verbleven wij in hotel Paping. Vriendelijke ontvangst en uitleg over het hotel Door de Corona het Spa gedeelte behalve het zwembad en de bijzondere mooie binnentuin niet in gebruik. Zowel het ontbijt als diner was prima. Fietsen gehuurd voor in de mooie omgeving. De kamers is de nieuwe eigenaar aan het verder renoveren. Wij komen zeer zeker terug.

Kamertip: Wij vinden een kamer met balkon
Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 25 mei 2020 via mobiele applicatie

We hebben genoten van Hotel Paping in Ommen. Mooi hotel, mooie ruime kamer met bad, douche en balkon. Voor de hond lag een kleed met voederbak en drinkbak en een hondenkluifje klaar. Het ontbijt in het restaurant was goed verzorgd, fijne bediening. Vriendelijk personeel. Achter het hotel is het heerlijk wandelen in een prachtige omgeving. We komen zeker een keer terug.

Datum van verblijf: mei 2020
Beoordeeld op 11 maart 2020 via mobiele applicatie

Heel goed bereikbaar, gastvrij ontvangst, werd goed geïnformeerd over ontbijt en check out (moest heel vroeg vertrekken), comfortabele, ruime kamer en heerlijk bed. Lekker restaurant, heerlijk gegeten, lekkere huiswijn, goede bediening. Lekker ontbijt. Tip: de lift is aan vervanging toe. Miste een waterkoker met thee op de kamer en miste op de kamer een haak/kapstok voor m’n jas.

Datum van verblijf: maart 2020
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 8 maart 2020

Hotel en personeel fijn en gastvrij. Wil je gebruik maken van Spa houd dan rekening met extra kosten voor badjas en eventueel slippers; die vond ik aan de hoge kant. Gebruik gemaakt van arrangement inclusief diner. Diner was goed maar was niet vooraf vermeld dat het niet a la carte was.

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampshire Hotels