“Prima eten en vriendelijke bediening”
Beoordeling van Fontanella

Fontanella
Geclassificeerd als nr. 5 van 42 Restaurants in Oldenzaal
Keukens: Italiaans
2 oktober 2017 beoordeeld

Ik heb daar nu twee keer gegeten in sept 2017 en in okt. 2017. De eerste keer varkenslapjes gegrild (€ 15,40) en de tweede keer een pizza Americana (€ 11,40) . Prijs/kwaliteit is naar mijn mening dan ook goed te noemen. Bij de varkenslapjes kon ik gratis ook wat halen uit de saladebar, maar bij de pizza werd de saladebar afzonderlijk afgerekend (€ 3,50). Dat zou men wat duidelijker moeten communiceren, want dat was voor mij wel verrassend bij het afrekenen. Nu gaat het niet om een wereldbedrag, maar heeft het meer te maken met verwachtingen die je wekt (de ene keer gratis en de andere keer niet). Ik ben er twee keer op een maandag geweest. De eerste keer was het er rustig en werd je snel bedient, de tweede keer was het beduidend drukker (vanwege kermis wellicht) en duurde het langer. Het is een sfeervol restaurant en de bediening is netjes en vriendelijk. Kortom, een restaurant waar je lekker kunt eten tegen redelijke prijzen.

4 januari 2017 beoordeeld

Lekkere pizza met verse rucola.
Wel behoorlijk aan de prijs.
Restaurant ziet er nog steeds het zelfde uit als jaren geleden.
Ook nu valt lange wachten op.

17 december 2016 beoordeeld

Leuk restaurant met heerlijke pizza 's. Goede bediening. Op zaterdag en zondag is het aan te raden om te reserveren.

23 oktober 2016 beoordeeld

Recent kort ingehuurd bij een bedrijf in oldenzaal en werd meteen een weekje overwerk. Er kon gekozen worden uit 3 restaurants in Oldenzaal, maar volgens collega's staat Fontanella het best aangeschreven van de 3.
Rond 18.00 kwam de bezorger met de bestelde pizza's. Prima pizza, nog goed warm in warmhouddoos en prima pizzabodem (niet te hard).

20 september 2016 beoordeeld

We waren met vier personen op zaterdagavond. Het restaurant verzorgt ook catering en heeft een afhaalservice. Dit was goed merkbaar, de keuken kon het niet aan. Mensen naast ons hebben geklaagd dat het wel erg lang duurde voordat hun drie stukjes lasagne op tafel stonden en ook wij moesten bijna 45 minuten wachten op het hoofdgerecht. Maar het meest storende was de opstelling van onze serveerster die avond. Toen mijn schoonmoeder om een glas water vroeg, bleek dat we nogmaals een consumptie moesten bestellen!! Je krijgt dus alleen kraanwater als je een extra consumptie bestelt. Ik dineer gemiddeld drie keer per week in restaurants en dit heb ik in jaren niet meer meegemaakt. Verder mag je gratis gebruik maken van de saladbar en dat is een leuke geste. Wel zouden er iets meer gezonde ingrediënten in mogen.
Er was ook goed nieuws. Onze ossenhaas in pepersauce en twee entrecôtes met blauwe kaas waren echt voortreffelijk, grote complimenten voor de keuken! Ook de prachtige gamba's waren heerlijk. Normaal gesproken is er in dit restaurant een gastvrouw aanwezig die de zaken goed in de gaten houdt en zij was deze avond afwezig, misschien had dat invloed op de logistiek. Dus tip voor het management.....laat die belachelijke kraanwater policy los en snellere service en je hebt een fijn restaurant met heerlijk eten en een goede prijs/kwaliteit verhouding. O ja, schenk bier in een vaasje, geen burgemeestersglas.

Reizigers die Fontanella bekeken, bekeken ook

Ootmarsum, Overijssel

In Fontanella geweest? Deel je ervaringen!